Gå til innhold

Igangsetting av fødsel, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har fått beskjed om at fødselen vil komme til å bli satt igang pga svangerskapsforgiftning. Vet bare ikke helt når ennå. Er innlagt på sykehuset og venter. Noen andre her som har blitt satt igang og ønsker og dele sin historie med meg...? Hvordan er forløpet, går det lett for seg eller bør man med regne en lang fødsel... Setter stor pris på alle svar...

Hvis noen har blitt igangsatt pga svangerskapsforgiftning.. Hvilke verdier hadde dere for at de startet igangsettingen?

Klem fra familiedrømmen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble satt igang pga svangerskapsforgiftning sist svangerskap. Men jeg var allerede veldig moden og hadde 3-4 cm så de bare tok vannet. Fikk ikke rier tett nok så det ble drypp også. Tok 7 timer fra vannet ble tatt men 4 av timene hadde jeg ikke tette rier, tok bare 3 timer med dryppet. Syns det gikk supert. Heftig ja men man blir ikke så utslitt når det går fort.

Hvor lang tid igangsettingen din vil ta avhenger veldig av hvor moden du er, kanskje må du starte med ballong eller modningstbl før man kan ta vannet og gi drypp. Men man ser ofte at de med svangerskapsforgiftning er lette å sette igang fordi kroppen er enig i at baby må ut, det er jo det som er behandlinga av sykdommen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...