Gå til innhold

Til bryllup. Hva må jeg huske å ordne?

Anbefalte innlegg

Det er nå 9 mnd til bryllupet og jg har ordnet dette forløpig:

1. booket kirke og lokale (inkl mat osv)

2. Booket fotograf

3. Booket hudpleie (skal booke frisør de nærmeste dagene)

Jeg har bestemt meg for hvilken stil og farge jeg vil ha i bryllupet

Kjole må jeg snart finne ut av..tenker jeg må bestemme meg rundt juletider for en kjole. Forlovere er ordnet. Invitasjonene har jeg smått startet på da jeg lager disse selv

Er det mye jeg glemmer her?

Til bryllup er det jo SÅ mye å ordne, men nå er jeg helt blank!

Trenger hjelp :)

Fortsetter under...

Bordkort? Bordpynt?

Nå har jeg ikke planlagt bryllup selv, men hjelp mye til i et for en stund siden. Lagde bordkort i samme stil som invitasjonene, og lagde egne blomsteroppsatser av oasis i små kule potter, og pene silkeblomster. Silkeblomster vistner som kjent ikke, så da blir det ikke panikk i siste øyeblikk og de kan settes frem i god tid uten å måtte stå på kjøl. Greit å få gjort på forhand, og greit å gjøre selv om man er på budsjett. :)

Gratulerer, forresten!

Takk for svar:)

Bordkort tenkte jeg å vente litt med :)

har vært i kontakt med blomsterdekoratør og hun sa jeg hadde veldig god tid siden jeg ikke skulle ha så spesielle blomster. Jeg kunne komme tilbake i mars/april for å bestille blomster :) (samt bukett)

Takk for tips :)

Hvem skal lage mat og hva skal de lage, hvem skal servere, hvem skal stå i baren, musikk, hvem skal ta imot gaver og pakke dem ut og skrive hva dere har fått av hvem i hvilken bok, toastmaster som også passer på hvem som skal tale og når ...

Annonse

Bare husk at om dere skal ha band eller noen som skal spille at dere sørger for pausemusikk også, har vært i et par bryllup der de hadde glemt å ordne med spiller og musikk til pausene og det ble stille hver gang musikerne tok pause - traurige greier. Men nå har man jo spotify - kjøp premium så dere slipper reklame og lag noen spillelister så dere har det klart. Skikkelige høytalere og en laptop - alt man trenger for god stemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...