Gå til innhold

Neg. følese på at dette gik bra :(

Anbefalte innlegg

Jeg har test dag imorgen og idag fikk jeg neg. test.

Vi går gjennom AIH.

Tviler på at HCG nivået mitt produseres på en dag slik at det vises imorgen...

såre/ømme brystvorter forsatt, og stikkninger i magen....tror nok jeg ble lurt av menopuren....hadde ikke trodd at den skulle sitte så lenge i men men..

Tror at hvis blodprøven viser det samme, så går jeg for LAP. først så IVF.

phhuuu skuffet man ble da!

klem fra meg :)

Fortsetter under...

:( Leit for at det ikke satt denne gangen. Men det vet du ikke sikkert før imorgen, noen produserer HcG seint, tror det har også noe med når egget festet seg. Jeg gikk på menopur sist forsøk, mener å huske at den ikke sitter så lenge i kroppen. Jeg hadde også ømme brystvorter fra EL til jeg var 9 uker på vei. Så lenge mensen ikke er kommet så er det fortsatt et håp ;) Lykke til imorgen :)

Jeg HATER negative tester!!!! Uff ja skjønner godt at du blir skuffet. Jeg tror hormonene kan sitte i en stund,jeg hadde ferskforsøk i august,og jeg merker fortsatt bivirkniner.

Jeg har vært igjennom 6 forsøk,og skal igang med 7`ende i okt(hvis eggene overlever opptiningen,dette er siste forsøk i det offentlige) en dag vettu JKatrine..så sitter vi med små babyer i armene,da blir alt dette glemt :-))

Håper du tester pos i morgen kathrine:) Som flere sider : noen tester ikke pos før testdagen!!!!

Jeg har en del forsøk bak meg, men gir ALDRI opp!!! Har hatt 2 uttak, 5 innsett og ett avbrutt,( pluss 1 SA på forsøk 3).... Dette skal vi klare alle sammen.

Neste forsøk er i mnd skiftet okt / nov!!!! Da blir det frys!!

Lykke til med videre testing Kathrine,.. og ikke gi opp håpet selv om den forblir negativ. En dag er alt slit glemt;)

Tusen takk for masse fine ord, jenter - det varmer virkelig :)

Klart jeg skal reise meg, kan jo ikke gi opp ennå :)

Men på jobb i dag kom det brunt utflod og måtte sette i en ob ( hadde ikke noe annet ) og da jeg kom hjem og tok den ut var det litte bitte rød der også...

Jeg må uansett ta blodprøven imorgen, siden de vil ha det dokumentert.

Og får jo ikke svar på den før på mandag. og jeg orker ikke å ta flere tester hjemme, har to liggende og de skal jeg spare :)

Vi ga beskjed om at vi vil ha LAP. idag, så hun skulle gi beskjed til legen.

Så tar det først så tror jeg at jeg vil begynne på vårt første IVF, falt litt i kjelleren her og hvis jeg kan øke sjansene ved ett IVF så går jeg for det.

Men skal uansett holde dere oppdatert ;))))

Og nok en gang tusen takk for trøstende ord <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...