2exu-guttjanuar2010 Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Hei! Jeg skulle hatt tr for tre dager siden, men den har ikke dukket opp enda. Jeg har tatt en test, og den var negativ, så nå skulle jeg ønske at tr bare kunne komme, så vi kunne begynt på ny pp snart.
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 jeg venter også på TR. skulle hatt den igår. tatt flere tester iløpet av uka, alle har vært negative :-( så venter også at TR skal bli ferdig, så vi kan starte på nytt.
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg skulle også ha hatt den helvettes tanta på søndag... men ikke dukket opp enda.. tatt flere tester, men den er negativ til ca 15 min etter jeg har tatt den, da kommer det en tykk, men veeeeldig svak strek=/ Veit den ikke er gyldig da men.. Lov å håpe så lenge tante holder seg borte vekk=P
Severine Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Får jo håpe at du er en av dem som bare får sent utslag på testene og at du slipper gå gjennom flere pp, her skulle ikke tanta dukke opp før lørdag men stakk innom i dag.
Magetroll ønskes Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg venter også.. Skulle hatt TR på tirsdag, men ingen tegn på at den er på vei. Er bare småkvalm, og det pleier jeg ikke å være. Testet med strimmel tirsdag og i dag tidlig men begge var negative, så jeg skjønner ikke helt hva som skjer :/ TR pleier ikke å være sein, dessuten kjenner jeg alltid at den er underveis et par dager i forveien. Er vel bare å vente og se, men det er så kjipt å ikke vite..
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2011 Bare til å krysse fingrene damer, for jeg fikk nettopp POSITIV test!! ;-D HURRA!!!!! Så det er fortsatt håp, så lenge ikke tr har dukket opp ;-) Lykke til!
MichelleLouise Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Jeg skulle fått tanta for syv dager siden, men tester bare negativt. Testet seinest idag. Har et par symtomer også. Sinnsykt ømme pupper, trøtt og sliten hele tida (tar en "powernap" hver dag som gjerne varer i to timer) og har et ekstremt sukkersug. I tillegg har jeg hatt murringer i et par dager. Men mensen? Neidaa.. Får vel bare vente å se noen dager til før jeg tester igjen. Lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 ååå er det flere som har det som meg? hva ER det med den tanta som skulle kommet på søndag da?! *sukk* jeg også har testet negativt i går, så nå bare gir jeg opp litt. hehe. er kvalm og uggen og trøtt som fy, men hva vet vel jeg lenger.. kanskje det bare er pms med en syklus som har bestemt seg for å ta ferie? ha, vi kan ha venteklubben..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå