Gå til innhold

Kjenner ikke liv i magen....

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det normalt å ikke kjenne babyen?!

Jeg blir så redd! Har ikke kjent noe siden i går formiddag. Sov som en stein hele natta, så vet ikke om det kan ha vært bevegelse da. Har ikke kjent noe tegn til liv i hele dag. Har prøvd å vekke baby med å ta på /dytte påmagen og snakke/synge....

er litt under tre uker til termin.. skulle ønske lille baby kunne gi meg et livstegn!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143601130-kjenner-ikke-liv-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har også drukket en halvliter cola for å se om det gir resultater.. men ikke noe skjedde.. er ca en time siden nå. Noen som har opplevd det samme??

Burde jeg ringe sykehuset? Eller er det ikkenoe vits? Er førstegangsfødene og veldig usikker..

HI

Annonse

En baby kan godt sove og ha noen rolige timer, men det skal ikke gå et døgn uten å kjenne bevegelse.

Ring føden så får du komme inn til kontroll!

Babyen min ble også veldig rolig og jeg ble lagt inn til obervasjon siden de ikke var helt fornøyd med ctg'en de tok på sykehuset da jeg kom inn. De skjønte ikke hvorfor barnet var så rolig så de valgte å sette meg igang 17 dager før termin.

Det kan faktisk være noe galt, så ring nå for guds skyld føden.

Huff, håper alt går bra med deg og babyen. Man skal alltid ringe føden hvis baby er rolig over lengre tid. Dette var det jordmor sa til meg på siste kontroll - nå er din oppgave å følge med på bevegelser - er det stille over lengre tid må du ringe føden og få komme til en sjekk. Hadde et tilfelle hvor jeg dro inn for å sjekke og da var alt i orden, så krysser fingre for at alt er bra med din baby også. Klem

Hei!

Barnet hadde det bra! Så utrolig lettet. Ble på sykehuset over natten, pga noe svak hjertelyd, men fikk reise hjem i formiddag. Ble en lang natt uten mye søvn. Så har brukt dagen i dag på å sove og hvile ut. Heldigvis var alt bra med lillegull, som hadde snudd seg rundt og sparket innover<3

Takk for alle gode tanker! <3 HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...