Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har gått på Pergotime for første gang, å har vert på ultralyd idag å fått beskje om at jeg har 4 eggposer som er potensielle til å vokse opp, en på 13,5, 2 på 11,5 å en på 10.

Hvis alle vokser opp må jeg fjerne noen, får vist nok smertestillende, lokalbedøvelse å noe beroliggende.

Men jeg kan jo si med en gang at dette frister lite... har noen vert gjennom dette før? Er det veldig vondt? Å har dere mye smerter etterpå? Hvor mange lar de være igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fjernet eggposer, men da jeg brukte Stork sa de at man ikke måtte ha mer enn 3 potensielle follikler. Den ene din er jo litt større, og blir mest sannsynlig den dominerende. Skal du ikke på ultralyd en gang til før du drar? Da får du se om de er jevnstore eller om en er en del større. Mye kan skje enda, ikke sikkert alle 4 er der ved neste ultralyd. Har hørt andre som har gjort dette, men kan ikke tenke meg at det skal være så smertefullt. Har tatt mange ivf, og kjennner veldig lite til at de henter ut eggene, men nå er det også forkjell på smerteterskel.

Skrevet

Jo jeg skal inn på ultralyd igjen imorgen, å krysser alt jeg har fått at ikke alle 4 har vokst opp.

Ja det er forkjell på smerteterskel, jeg tror min er ganske høy, men mitt rpoblem er mer tanken på hva som skal skje.... svimer lett av for å si det på den måten, det holder med synet av ei sprøyte.

Men jeg er kjempe spent, dette vil bli vårt 2. forsøk på Ciconia i århus, å de er jo utrolig behagelige folk de som jobber der, så det går nok greit.

Jeg håpe det går på ette forsøke, for kjenner jeg kommer til å bli skuffa hvis ikke..... :( begynner bli lei av å vente på den positive testen....

Skrevet

Ettersom legen sa til oss, så tømmer den ene evt flere egg.

Han tømte ett hos meg. Det var ubehagelig, men ikke veldig vondt. Jeg fikk ikke bedøvesle el noe annet.

Han tømte ett og så inseminerte han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...