Gå til innhold

Jeg har vanskeligheter med å ta avgjørelser..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og bestemme selv...

 

Hva skal jeg gjøre?? Var en bekjent som fikk meg til å innse det ved å si " kom tilbake da du klarer å overvinne denne følelsen med å ikke klare å ta en avgjørelse.."

 

Er så leei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt underlig, hvordan var barndommen din? Bestemte foreldrene dine mye over deg eller tok du altid dine egne valg?

 

Jeg var min egen sjef, og nå sliter jeg med ubeslutsomhet. Har det noe med oppdragelsen å gjøre tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble slik etter første fødsel..klarte ikke ta en eneste beslutning..

forferdelig irriterende!!!har heldigvis kommet seg litt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barndommen min var veldig vond, traumatisk.. og foreldrene mine bestemte veldig, jeg fikk ikke lov å gå ut døra mer enn når jeg skulle på skolen.. og det var gjerne de som tok valgene før meg, jeg hadde ikke noe jeg skulle sagt, liksom..

 

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ja, der ser man, du fikk nok ikke prøvd deg å stole på dine egne avgjørelser i barndommen. Men dette kan du "vokse" av deg. Begynn med å si at du stoler på deg selv, tenker du at du vil gjøre den tingen f.eks så enkelt som å gi ungen grøt kl.18 så gi han grøt kl.18, ikke nøl!

 

Stol på deg selv. Jeg har klart å vokse dette av meg til en viss grad, men min mor derimot, hun er snart 50 og er enda ubesluttsom, hun lar meg bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...