Gå til innhold

Den besrømte pappagaven :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg aldri hadde hørt om før jeg så noen nevnte det her på Bim men jeg har fått begynt å kjøpe noe værtfall.

Kjøpte en fin box på søstrene grene som jeg har begynt og fylle med litt småtteri:

-En body som det står i love dad(hm)

-Et par baby sokker som det står i love dad(hm)

-To stk lysrosa sutter som det står i love dad (

-pappakopp

Noen som kan gi meg noen tips til hva jeg kan legge oppi som er mere til min kjære???

Storebrødrene til lilleprinsessa får også hver sin box med noe stæsj i men vet ikke helt hva enda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et blad (eks: FHM, Pondus o.l.), snus, godteri som han liker, boksershorts ++++

Skrevet

Noe litt mer til HAN kanskje???

Kanskje en six-pack med øl, noe favoritt snacks??

Jeg skal også lage kurv, men det er til begge guttan mine da, fylle korga med litt kos de kan kose seg med når jeg og minsten ligger på sykehus.. Noe snacks og kanskje en film de kan se sammen... En gave spesielt til sønnen min, og en spesielt til pappaen, sånn at de kan kose seg litt , og for at størsten ikke skal føle an blir glemt:)

HVA har jeg ikke helt tenkt ut enda, så kom gjerne med forslag ;) Trenger ikke koste så mye da:)

Skrevet

og en ølboks med rosa sløyfe rundt (hvis det blir jente da) =)

Skrevet

he he Ja var til han jeg mente ;)

Ja tenkte på snus og ølbox med rosasløyfe var jo kjempe skjønt da :)

Kunne jo ha funnet en film også evt med noe snop ved siden av:)

Til storebrødrene hadde jeg værtfall tenk en film men er litt blank på hva annet jeg kan legge oppi???

Skrevet

Tenkte å ringe han når han er på vei hjem etter prinsessa er født å fortelle han hvor den står :)

Skrevet

Nå er pappagaven ferdig pakket inn her i huset =) Den inneholder: 2 øl, en hettegenser det står "daddycool" på, en "verdens beste pappa" kopp, en "verdens beste pappa" bamse, en film (fast and furious 5) en body "I love dad", en smekke med "like kjekk som pappa" påskrift, En ironisk og morsom pappabok (som jeg ikke husker tittel på) bestillt på ark.no, FHM og Vi menn, og en haug med snop =) hmmm.. tror ikke det var noe mer da ;) Tenkte å sende han en melding om at han må gå inn på det rommet jeg har gjemt den når han reiser hjem fra sykehuset etter fødselen =)

Skrevet

Den genseren, hvor har du fått tak i den tru?

Den pappaboka har jeg også tenkt på egentlig, hørte den var morsom :)

Skrevet

Hei! Så flinke dere er med pappagaver!

Hvor finner dere sånn pappakopp? Jeg har tenkt på det en stund, men ikke funnet i noen butikker...

Skrevet

Jeg så en fin lysblå pappakopp på europris men det sto bare pappa på den :)

Skrevet

Den hørtes jo super ut...dumt vi ikke har europris her hvor jeg bor. Håper de har noe lignende i andre butikker også :-)

Skrevet

Kan hende det er noen bokhandlere som har f.eks :)

Skrevet

Har termin om 2 uker. Da er det bare 1 mnd til det er farsdag - så jeg tenkte å vente med å gi ham pappagave til selve farsdagen. Da skal han få altslags gøyale ting

Skrevet

Genseren bestilte jeg på nine.no. Og koppen kjøpte jeg på en bokhandler =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...