Gå til innhold

Jeg blir snart gal! Klør så forferdelig i håret!

Anbefalte innlegg

Har kjøpt eletrisk lusekam, som skal lage lyd hver gang den treffer ett eller annet oppi der og den har ikke laget lyd en eneste gang!

Kan jeg alikevel ha lus?

Har dratt igjennom vanlig lusekam uten resultater også....

Hva ellers kan det være hvis det ikke er lus?

Fortsetter under...

Anno nr 1 (husker ikke kl.slettet): Jo eller jeg bruker "head and shoulders" og den om en annen.

Hvordan det?

21:16: Jo, men den har ikke laget lyd;) Den får du kjøpt på apoteket til 2-300 kr (husker ikke helt)

I våres klødde jeg noe infernalsk i hodebunnen, like ille om håret var fett eller nyvasket, svett eller kald.... Fikk faktisk tips her inne om Fungoral shampo som de har på apoteket - og allerede etter 2-3 vask var det mye bedre, og helt borte etter enda et par vask. Verdt å prøve!

Annonse

Ja klør som en gal uansett om det er 1 time siden jeg vasket håret!

Men har ikke klødd så voldtsomt noen gang før, også går det lus der jeg jobber så jeg blir så nervøs..hehe..sikkert litt psykisk også :P

Men takk for svar!

HI

Og om det noen flere med svar så takker jeg for det!

Jeg var sånn i sommer og det hjalp med en tur på hytta uten innlagt vann:-p Jeg tror rett og slett at hodebunn hadde veldig godt av noen dager uten hårvask. Det har heldigvis ikke kommet tilbake etterpå, så tror det var en slags irritasjon som trengte å roe seg ned uten at det egentlig hadde noe å gjøre med sjampoen jeg bruker el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...