Gå til innhold

munnskold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre her som har blitt plaget med munnskoll etter at de ble gravide nå?? hvis det er det så tar jeg gjerne i mot tips om hvordan man stopper disse fra å komme :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye munnskold før, men etter at jeg begynte med zendium (uten såpestoff), så har jeg det nesten ikke mer. Ihvertfall lenge siden nå.

Skrevet

det var det jeg fant på nettet også,men for å være ærlig så syns jeg ike at det hjalp i det hele tatt. skikkelig heldig assa har 2 på overleppa,2 på underleppa og ett på tunga akkurat nå og det rare er jo det at jeg så og si aldri hadde dette før denne graviditeten. har holdt på med noe som heter alogel som legger en beskyttende hinne over,men det hindrer ikke f-enskapet i å komme tilbake da.. men takk for svar da vaskedama :o)

Skrevet

Hjelper alogelen? Jeg brukte corsodyl mest når jeg hadde utbrudd, men er usikker på om en kan bruke det under graviditet, da..

Skrevet

den hjelper noe men ikke så mye jeg skulle ønske akkurat,den andre du nevner her har jeg aldri hørt om engang,men forhåpentligvis så forsvinner skollene når ungen er ute og det er gudskjelov ikke så lenge igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...