Gå til innhold

En uke på overtid!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÆ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg veldig kvalm og har metallsmak i munnen, kan dette være fødselstegn?

Jeg har hatt masse mase rier og kynnere tidligere, men siste uka har dette roet seg ned betraktelig.

Er i Italia og skal føde her, så jeg aner ikke når de kommer til å sette meg i gang. Men tror mandag, da er jeg elleve dager på overtid...........

Dette er nummer tre, men nummer to ble født dagen før termin, og nummer en 6 dager etter, men hadde hatt vannavgang tre dager før det igjen.

Nå gikk slimproppen på lørdag, og var sikker på at det ville skje med en gang da, men nei. ....

Harf hatt sinnsykt lyst på sjokolade, og som sagt metallsmak i munen og kvalm... I tilegg har jeg begynt å engste meg mer for at alt ikke skal være bra med babis.. F eks at morkaken skal slutte å fungere etc...

Noen som har noen oppmuntrende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke akkurat om det er noe fødselstegn,men uansett ikke lenge før du får treffe lille bebis!! Her inne virker det som de som går overtid får korte og greie fødsler,så håper på det jeg også;-) du merker nok om beibi ikke har det br ,mindre liv osv, så om ikke er det nok som det skl der inne...skader aldri med en ekstra kontroll da om du er veldig beskymra;-) masse lykke til i siste innspurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...