Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg fødte for 16 dager siden, måtte sy litt i ytre kjønnsleppene..

I dag når jeg gikk på do, så glemte jeg med litt, og tørket ganske "hardt" fremme :(

Etter dette har det vert kjempevondt :/ Lurer på om jeg kan ha tørket så hardt at noen sting kan ha gått opp? Bør jeg isåfall oppsøke lege for at han/hun kan se på dette, eventuelt sy på nytt?

Noen som vet?

Eller har opplevd dette..?

Håper noen kan svare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, tror jeg ville sett an litt. Etter 16 dgr bør det ha grodd ganske bra. Til info hadde jeg vondt i mange uker.. Litt kjipt, men sånn er det:-). God bedring!

Skrevet

Med førstemann hadde jeg sydd ganske mye og der gikk noen sting opp igjen etter ca to uker. Måtte sys på nytt. Så hvis det er blitt verre hadde jeg sjekket det opp.

Skrevet

ok, tusen takk for svar:)

har vert veldig godt å gå, men har gått veldig bra i 4-5 dager nå..

så var derfor det var litt rart at det plutselig skjedde nå :/

tenkte ikke over dette siden jeg tydeligvis tørka på "vanlig" måte etter at jeg hadde tissa..

tror ikke jeg sydde så mye...

Skrevet

Hvis du er usikker på om stingene har gått opp kan du prøv å bruk et speil for å se. Det er ikke bestandig så lett å se, men det kan være verd et forsøk? Tror man må prøve seg fram for å se hvilken stilling man ser best i. ("Stå over" et speil med breie og bøyde ben, sitte på gulvet eller å sette seg på huk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...