Gå til innhold

Vi tenker å kjøpe oss 2 marsvin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ett kaninbur burde holde, ville ikke kjøpt mindre iallefall. Når det kommer til pris ville jeg forsøkt flere dyrebutikker om mulig, ofte har dem tilbud på bur med diverse tilbehør. Jeg betalte litt over 1500 for kaninburet mitt med kanin, drikkeflaske, spon og mat (som en pakke), do og noen leker i tillegg. En kunne få marsvin med samme tilbehøret, tror det kostet litt mindre.

Huff, får vondt i magen når jeg tenker på alle de små burdyrene som står å støver ned i sitt eget piss på diverse barnerom rundtomkring fordi poden ikke syntes det er noe gøy å ta seg av de lenger.... :(

Håper ikke det blir sånn hos dere! Fint at dere skaffer to så har de ivertfall selskap.

Å nei du, blir ikke å skje her. Her skal de bo i stua, og de blir de voksne sitt ansvar. Barn skal ikke ha ansvar for dyr, begge er vokst opp med både hund og katt, så vi er dyrevante :)

Vi bor dessverre slik til at vi ikke kan ha hund eller katt, så vi har lest oss opp på gnagere og bestemt oss for at marsvin er det som vil passe oss best :)

De trenger et stort kaninbur. Og da mener jeg STORT! :)

Med god plass, godt stell og masse kjærlighet så kan disse små dyrene ha det godt. De har veldig behov for menneskelig kontakt, så la de være mye i fanget.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...