Gå til innhold

Fler tips mot søtsuget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner til søtsug!

Jeg vil anbefale smootie med en god posjon kaldpresset olje oppi! Fett gjør at vi er mett lenger. Fett stimulerer forbrenningen når det er sunt, så det er ikke nødvendig å være bekymret for kalorier når det gjelder planteolje. Jeg opplever at vekten går mer ned jo mer planteolje jeg får i meg!

Ellers gjelder det å spise ordentlig mat regelmessig, og helst ha sunn "nødproviant" når behovet melder seg!

Hvis du invisterer tid i sunn mat, lover jeg at kroppen og din baby bli svært fornøyd!

Hva er vitsen med å stå imot søtsuget ? Kan jo kose deg med litt sjokolade , men begrense mengden. Ellers ender man fort med å først trøkke i seg all frukten og fortsatt ha lyst på sjokolade , så da blir det sjokolade alikevel... Kalorimessig er fett fett , og du legger på deg av planteolje også. Like mye kalorier . Fett gjør deg mett lengre , men det er også fryktelig kaloririkt i forhold til proteiner og karbohydrater. Ville nok heller satset på godt med fiber og heller kost meg med en sjokolade i ny og ne. Babyen i magen tar ikke skade av sjokolade :) det er rumpa di det blir sittende på og den kan slankes etter fødsel når du ammer . Jeg har selv kost meg godt i hvert svangerskap . Gått opp 20-30 kg og gått ned melleom hver unge uten å jobbe livet av meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...