Gå til innhold

Blir mannen/samboeren din sur om maten ikke står på bordet når han kommer hjem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det hver dag.

JEg jobber også 100%, men er ferdig som regel litt før han, jeg slutter kl 1500 og han 1545.

Da har jeg dårlig tid til å hente ungen i barnehagen og kjøre hjem og klare å ha middagen ferdig til han kommer.

 

hvis ikke bordet er dekket og det er klart blir han dritsur, setter seg i sofaen og sier ingen ting resten av kvelden.

 

Skjønner jo at han er sulten, men ah..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, nei han blir ikke sur for det. Han hadde nok blitt glad om det hadde skjedd men. Be mannen ansette en kokk hvis han ikke ønsker å tilberede maten selv,. Helt ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dummeste jeg har hørt!! At det går an! Jeg lager middag hver dag, men mannen min har da aldri blitt sur fordi maten ikke er klar når han kommer hjem. Han rydder og vasker opp etter middag også. Han mannen din hørtes litt spesiell ut spør du meg. Tror han at du er hushjelpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han tørr ikke å bli sur fordi jeg ser mitt snitt til å banke ham og ringe til hans mor om maten ikke er på bordet idet jeg trår inn døra hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min ble både snurt og sur når jeg var hjemme i permisjon med to stk og ikke hadde maten klar, sausen var svidd, det lå klær i hauer og jeg hadde knapt rukket å spise selv..

Pipen fikk en helt annen lyd etter noen ukers permisjon hvor han var hjemme med en stk liten spilloppis.

Plutselig var det han som svidde saus og ikke rakk å vaske klær, og ikke hadde dusjet på to dager.. Han ba om unskyldning etterpå,da:-)

 

mannen din høres ut som en surkuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen er rett ved jobben min, så da er det mest praktisk at jeg henter.

Ja han er veldig spesiell. men jeg kan ikke ta opp problemet med han for da klikker han. Avhører meg lenge, og spør om hva jeg skal gjøre for å unngå at slike situasjoner oppstår igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha,ha...om min mann hadde blitt sur for noe slikt hadde han fått en potet i knollen. Og så hadde jeg satt meg i bilen med ungene for å ha kjørt til nærmeste restaurant. Jeg er ikke en hushjelp heller ikke hans mor, men en person han skal vise han elsker.

Kokt ditt eget egg hadde jeg sagt.

 

Er du dumsnill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre guuuud, hvor finner folk slike undermålere av noen menn, og faller for dem??? Og hvorfor lar dere dem dessuten formere seg i tillegg????

 

Tenk på hvordan dere oppdrar guttene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, er dette et tulleinnlegg eller er du sammen med en som er totalt psykopat?

 

Mannen min vil helst slippe at maten står på bordet når han kommer hjem, han liker å kunne "få hvilepuls" og lande litt her hjemme før han skal spise.

 

Hadde mannen min blitt sur på meg for sånne ting, forhørt meg og laget bråk om jeg ville snakke om ting osv hadde han ikke vært min mann! Har mannen din noe som helst empati i det hele tatt, eller tenker han bare på seg selv og sine behov?

 

Kan du ikke bare be han lage middag selv om det haster sånn, det hadde jeg gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din mann høres ut som en manipulerende dust som burde få bo alene en stund. Du burde ikke finne deg i slik oppførsel. Du bor i Norge i 2011, ingen skal trenge å bli behandlet slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, he, he, det blir han ikke.

 

Her er det nemlig mannen som både henter i barnehage, handler og lager middag hver dag. Og det enda jeg er hjemme i permisjon!

 

Mannen din høres ikke helt god ut. Hva er det han bidrar med i hjemmet da, for å oppveie at du skal ta alt stresset på ettermiddagen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis min mann ble sur om maten ikke sto på bordet når han kommer hjem, hadde han hatt et problem. Han henter i barnehagen og lager middagen når han kommer hjem, så da er det i hvert fall ikke meg han blir sur på. Men vi spiser som regel ikke middag før kl 18, da har mann og barn god tid til å somle/kose/leke litt først, og jeg kommer ikke hjem fra jobb før kl 17.30,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du tuller :- p

 

 

Nei, det blir han ikke sur for. Jeg forventer derimot noen ganger at han lager middag selv om jeg har hatt fri hele dagen ;- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt tanken på Psykopat?

 

hadde jeg vært i din sko,ville jeg tatt barna og feks flyttet bort for ett par uker,eller kasta han ut for ett par uker...med beskjed om at han skal ordne seg selv..og en beskjed om at han bør tenke godt igjenom,hvordan han vil at andre skal være mot han,og hvordan han er med andre.

 

bodde sammen med en slik mann før,som ble drit sur,om jeg ikke hadde maten klar når han kom hjem,samtidig måtte jeg bli med å hente i barnehagen,det kunne han ikke gjøre på egen hånd,(jeg var hjemme) samtidig gjerne handle først.

 

valgte til slutt å flytte ut,og da tenkte han ikke på barnet,men hvordan han skulle få mat.

 

tenk igjenom :

 

Vil du at barna,skal omgås en pappa,som ikke spiser sammen med dere?

Vil du at barna,skal omgås en pappa som går rundt og er sur og sint støtt?

 

Når din mann går rundt og ignorer deg og barna,og blir sint for en slik bagatell,blir dere utsatt for latent vold,og psykisk vold.....det kan gi barn traumer.

 

Middag bør jo være familiens kjærnetid..

 

Hvorfor kan han ikke ta seg en skive,eller litt frukt på jobb kl 15,så kan dere lage middag,og dekke bord sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjelden jeg har middagen klar til han kommer hjem. Når begge jobber 100% er jo det komplett umulig. Vi er veldig glad i å lage middag sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som din samboer har psykopatiske trekk..spesielt slå det meg når du forteller at han driver med "avhør" av deg hvis han ikke får mat på bordet...ikke normalt!

Vil du at barna dine skal vokse opp i et hjem der far undertrykker mor på den måten?? Hvilke besjeder sender dette til barna deres??

Stakkars dem også....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen min hadde prestert å bli sur for noe sånt, så hadde jeg definitivt fått feil mann hjem fra jobb... Min ektemann er nemlig utrulig snill, energisk og veldig empatisk, og det var de tre aller viktigste egenskapene for meg i en partner.

 

Hvorfor enkelte andre kvinner blir sammen med egoistiske latsabber og i tillegg orker å få barn med dem, er for meg en gåte. Kanskje de har lav selvtillit og tror de ikke fortjener å bli behandlet som et likeverdig, voksent menneske? Får de kick av å bli behandlet som en slave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som regel mannen som lager middag.

 

Som ei over her skrev.... mannen min ble ganske paff da han var alene med barnet og han ikke fikk gjort det han hadde planlagt. Han fikk en viss forståelse for at ting må ligge, gjøres senere osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...