ToneC Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Gutten vår stapper hele hånden inn i munnen, virker som han klør. Inatt har han også våknet hver time hele natten... Gråter ikke, men virker litt mer urolig enn normalt. kan det være tenner allerede?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Det er jo mulig, men her siklet og bet gutten fra ca 2 mnd, og tenner kom først ved 5 mnd. Er derimot vanlig med økeperioder i den alderen.
ToneC Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2011 Ok, men han virker ikke så interesset i mat, egentlig. Derfor jeg lurte.
Babyønske �� Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 De bruker å oppdage hendene sine i den alderen, så slett ikke uvanlig at de har hånden i munnen mer eller mindre hele tiden. Begge mine har begynt med det i den alderen. Hos eldste kom første tenner ved 7 mnd, hos yngste på 5 mnd er det ikke dukket opp noen tenner enda. Men såklart kan det være tenner også, selv om det er litt tidlig.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Jenten vår er 5 mnd, og hun begynte å sikle mye og spise på hendene sine når hun var rundt 2 mnd.. en uke før hun fylte 4 mnd var den ene tannen igjennom, og 1 1/2 uke senere var nr 2 der.. nå har hun vært litt grinete og spiser fortsatt på alt mulig, så jeg lurer på om ikke det kommer noen oppe også snart.
Flaggermusa Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Sånn begynte småtten her ved 4 mnd-alder. Han fikk sin første tann når han var 7 mnd.
2,5barn+1engel Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Velsa her begynte slik også da hun var 12-13 uker.. først ene hånda så begge. hun siklet mye rundt de tider også, så jeg trodde virkelig at det var tenner på gang.. men nå er hun 5,5 mnd gammel og ingen tenner ennå. ingen tegn til tenner eller. men hun har gått ifra å stappe hele hånda i munnen til bare å bruke tommelen..
Hortensia85 Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Meget mulig det er tenner! Her begynte småen med INTENS kløe allerede ved 2 mnd, nå er han 4 mnd og halvannen uke og her har tennende begynnt å streke seg. Altså de ligger RETT under huden og er nok fremme iløpet av en uke eller to...noen får tenner tidlig andre seint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå