Gå til innhold

to tette, hvordan vognløsning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg:)

Mellom mine blir det 14-15 mnd og skal føde nå snart. Jeg har valgt å kjøpe carena double swing med lufthjul, bag og regntrekk + fotposer. Fikk alt for under 5000 kr(ny) med 1000kr avslag på vogna.(sørlandsenteret)

Denne vogna var blandt bestselgerne på søskenvogner.

Da mannen jobber mest på kveld har vi en simo combi,emmaljunga scooter og en loola reisetrille med adaptere til maxi-cosi setet. Kommer kun til å bruke tvillingvogna når en av oss er alene med barna. Derfor har vi de andre vognene i behold. Med de to eldste barna som er 14.5 og 17 år (2,7 år i mellom) valgte jeg kun søskenbrett da den eldste var veldig glad i å gå selv. Han gikk fra han var 9 mnd gammel og var veldig selvstendig. Men jeg må si at jeg savnet søskenvogn noen ganger som da vi var i dyreparken o.l. Lykke til med valget:) Det gjør det jo litt lettere når det er våren også:) Klem

katta!!!

takk for råd :D ja kjenner jeg er veldi usikker, men trenger jo ikke bestemme meg nå! For i følge mannen har vi mer en nok vogner! Vi har en silver cross vogn- sånn som alle kjendisene har. Har en trille, har en quinny og en emmaljunga... men silvercrossen er jo mer en inne vogn, og dene ene vogna har svigermor og emmaljungaen har vi om vi skal på hove eller andre plasser og trilla er fin for by og senter turer..Men naboen her har to tette så tror e skal snoke litt hos de ;)

Lillegutt som skal bli storebror er jo snart 14 mnd og går ikke selv enda. Men han gjør det nok til jul tenker jeg, så blir spennende å se. han er jo en loppe av dimensjoner og klatrer alle veier nå.l så det blir spennende å se når han begynner å gå :D

var det den leke/babyutstyrsbutikken du var i på sørlandssenteret, der ved KID ligger?

Jeg har en quinny nå men tror jeg skal selge den. Ganske sikkert.

Har kjøpt emmaljunga duo av venninna mi så kjøper et søskensete til den:) Storebror går i barnehagen så kommer for det meste til å være meg og babyen på tur. Storebror har cp så han går ikke enda (er 18mnd snart), blir to år i mellom de. Litt usikker på om han kommer til å gå innen 6mnd!

Men pga cp er han bare 9 kg foreløpig og derfor kommer han nok til å sitte i søskensete eller bæres i bæresele på ryggen når han skal være med meg og lillebebisen på tur:)

Tror vi dropper søskenvogna:)

Har en carena easy trille også som han kan bruke når vi er på tur alle sammen (når pappaen er med:))

Vogndilla du også hehe:)

Ja det e barneland rett ved kid ja:)

Kjempeflott service. Sa de hadde vogna 1000kr billigere på b.hus og da skulle jo jeg selvfølgelig få den på salg der også:)

Hvis du følger med på finn så får du sikkert tak på vogna der til have prisen igjen også. Så en for en stund siden ti 2500 som ikke lå så langt unna oss.

vi har to tette med 15,5 mnd i mellom og vi har hatt en carena double swing med hardbag til minsten. Min beste investering! Liker godt å gå turer så ungene har trilla kilometer på kilometer i den vogna! Genialt å ha vogn med plass til to på 17. mai, markeder, konserter osv om sommeren!

Annonse

Jeg har 18mnd mellom mine, og er kjempeavhengig av tvillingvogna mi. Storesøster er dog veldig glad i vogna si, og sitter mye der på tur osv. Dessuten sover begge sammen på dagtid i vogna i bhg. Siden jeg visste at vogna kom til å bli mye brukt,og at babyen kom på høsten, slik at jeg trengte en varm og solid vogn, så kjøpte jeg en ordentlig fin tvillingvogn. Hvis du ikke har det behovet, så ville jeg vurdert å kjøpt en langt billigere vogn, feks carena sin.

Det er 21mnd mellom mine 2 eldste. Jeg kjøpte søskenvogn,men måtte selge den tidlig pga eldstemann ikke ville sitte i vogn lengre..

Jeg ville derfor gått for søskenbrett om jeg var deg:)

Når det kommer til carena sin tvillingvogn,så har jeg 4 veninner/vennepar som har den,og alle klager på den. Den faller visst lett fra hverandre.

Jeg har større problem ang. vogn da tvillingene mine vil være 11mnd nå neste kommer ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...