M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Testet akkurat svaaaakt positivt.... 4 dager til ikm. Jeg har egentlig hatt en god del symptomer, men etter 2 år og 4 mnd med prøving turde jeg ikke tro på det. Men nå har jeg ihvertfall et håååp.. 4 dager før ikm og ikke med morgenurin, utrolig det slo ut:-) Jeg er helt i skyene samtidig som jeg ikke tror det/ tørr tro at det stemmer. Har time til gyn i oktober og skal egentlig spørre etter pergo... Kan kanskje heller bruke timen til en tidlig ul:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er såååååå glad og spent på om det virkelig er tilfellet.... Og så må jeg jo bare fortelle dere at dette skjedde meg altså nå etter 2,4 år med prøving.... MEN bare 2 mnd etter jeg startet på ketolysekost.... FYYYYYYYYY så tro jeg har på lavkarbo for oss pcos'ere.... Og dette ble jo enda mer bekreftet nå;-) Men nå skal jeg ikke gå på ketolyse da, da det nok ikke er bra når man er gravid (for det lille gullet).. Stoppet faktisk ketolysen for ca 1 uke siden, da symptomene startet... Bare sånn i tilfellet... :-) Ønsker alle dere her inne så myyye lykke til som det går an til Jeg unner dere det så inderlig!!!!!!!!! Er tøft å gå å vente og vente og lengte og lengte.....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2011 Litt sterkere positiv test med morgenurin i dag:-)
BettaBett Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Gratulerer så mye til deg! Nyt tiden... Kan tenke meg det er en fantastisk følelse etter så lang tids prøving!
Gjest Hippo ღ Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Bare et lite tips siden du har vært i ketose. Pass på kostholdet ditt nå når du er gravid Hold deg mest mulig unna sukker. Og gratulerer så masse!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2011 Tusen takk alle sammen:-) Jeg er overlykkelig! Ja jeg skal være forsiktig med sukkeret! Prøve meg på litt sånn Fedon. Må se hva kvalmen tillater etterhvert. Forrige gang styrte den meg i 4-5mnd... Men så sant det lar seg gjøre skal jeg virkelig gjøre alt for å unngå å gå opp så mye som sist... (34.5kg..........) Håååååper på under 15kg. Da må jeg si meg fornøyd tror jeg..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2011 Tusen takk alle sammen:-) I dag er jeg 4 uker og 5 dager på vei, og er super happy. Kvalmen har ikke kicket inn enda heller, så jeg nyyyyter dagene. Foreløpig veier jeg også det samme som da jeg fikk positiv test, men jeg er jo ikke kommet noe særlig langt da, så skulle vel nesten bare mangle;-) Håper det går bra med dere alle, og at det blir MAAAANGE positive tester her inne i månedene fram mot jul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå