Gå til innhold

Kei&?? Kei&?? Kei&?? :-)

M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiiiiiiii. Jeg er helt i fyr og flamme her nå (selv om jeg ikke burde være det....) Testene kom i posten i dag, og jeg tok en, som jeg sa, men en gang jeg kom innfor døren....... Og vet du hva??????????????? DET ER EN SVAK SVAK SVAK strek der........................... Jeg holder på å døøøøøøø av glede/spenning. Tør jo ikke helt stole på det enda da, men jeg har ALDRI fått noe annet enn BLENDA tester når jeg ikke har vært gravid, og jeg har testet MYYYYYYE............. Ikm på søndag........ Hva tror du? Må vel egentlig være gravid nå, og så jeg som hadde trodd jeg aldri skulle bli det igjen (ihvertfall ikke før minimum pergo) :-O ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er sååååååååååå spent nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan er det med deg i dag? Tenk om vi kunne vandret sammen inn på 1.tri og juni klubben? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: Det er jo til og med ikke morgenurin:-)

Skrevet

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! fantastisk snupp!!! ååå,så glad for deg!!! du må teste imorgen tidlig å!! så spendenne! gratulerer!!!

Skrevet

Jeg hadde hadde selvfølgelig glemt at jeg hadde valgt forhåndsbetaling :S så det vil si at ikke testene blir sendt før pengene er registrert inn! Så får se om jeg løper på apoteket i fredag,tør ikke teste noe før! Føler at det er rart hvis det er pms som tar så overhånd her,men tør ikke håpe nesten hehe.Vært på skolen idag så ikke dette før nå! Sitter å smiler for meg selv her! Så glad for deg!! Åssen test var det du brukte??

Skrevet

Tuuuusen takk:-) Og testen er sterkere i dag:-) Fortsatt liiitt svak, men rosa og bred, så er nok positiv, og symptomene blir bare sterkere og sterkere, så nå begynner jeg å tro på det:-) Jeg bruker lavpristester.com. Er fornøyd med dem, og de leverer alltid på 2 dager;-)

Fytti... så spennende det blir til du får testet! Jeg tipper og håååper du også får positiv test:-) Da får vi 1 dag mellom foreløpige termindatoer:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅ de testene dine mååå bare komme kjapt, dersom du ikke kjøper deg en da ja;-)

Masse lykke til!!!!!!!!! Jeg heier på deg og krysser alt jeg kan:-)

Hilsen verdens gladeste;-)

Skrevet

!!!! Du er gravid!!tenk på det!Er jo alltid et lite sjokk. Håper testene kommer imorgen.Hvis ikke kjøper jeg en på apoteket..Må bare klare å holde meg litt til :) Fortsatt mye murringer og stikk i begge eggstokkene,trøtt/slapp hele dagen,fått lett hodepine idag,brystene er litt svulma opp men ikke noe mer enn pmspupper føler jeg...

Det eneste som er uvanlig med denne pp er trøttheten og mensmurringne:) Åssen reagerte mannen da? dette er så gøy!!vil slå følge med deg på 1 tri!!!

Skrevet

Å nå har jeg svart deg 2 ganger, og så henger maskinen min seg opp... og så blir ikke innlegget postet.... Skal prøve igjen, men må bare poste dette raskt nå, for å se om det går nå....

Skrevet

Er så spent på deg nå...... Tegnene virker jo utrolig lovende da:-) Er så spent, viiiiil ha deg med på 1.trimester!!!!!!!

Mannen trodde ikke på meg først, men da jeg viste ham testen så han jo streken selv, og da ble han utrolig glad:-)

Jeg har selv hatt utrolig hodepine i dag, fremme i pannen, og ser på det som et godt symptom hos deg;-)

Lykke til med testing/ikke testing og med at symptomene blir sterkere og sterkere:-)

Skrevet

Endelig fikk jeg lagt innlegget inn:-)

Skrevet

Tok en cb pluss :( den ble først helt posetiv men negativ før den traff kontrollruten*sukk* men trøsten er at jeg ikke testet med morgenurin og at jeg har noen dager igjen til ikm :D krysser litt til!

Gøy at det klaffet for dere,endelig !!

Skrevet

Å søren at den ikke ble positiv..... Vi får håpe det var fordi det ikke var med morgenurin, og at den blir positiv om et par dager!

Jeg krysser fortsatt alt jeg kan!!!!!!!!!!

Skrevet

Trenger det!!Tror ikke det er noe spire hos meg denne runden :S Men har morgen urinen iorden idag,så får se hva som ligger i postkassa idag eller lørdag!

Ønsker deg og dine en god helg!

Skrevet

BLIR GAL av CB+! burde kjøpt digetal...men når jeg brukte den de to siste gravidtetene ble de negative tiltross for at jeg var gravid,så mistet litt troen på de rett og slett. Tok uansett en med morgen urinen og det samme skjer igjen.Den er helt posetiv helt til urinen drar over kontrollruta.Men denne gangen holdt krysset seg noe lengere enn i går,det var fortsatt en kryss der når urinen var i kontrollruta!men sakte og sikkert forsvant den igjen :( jeg synes jeg såvidt kan imte en skyggestrekk på den nederste delen av krysset,men det er vel ønsketenkning *SUKK*

Skrevet

ÅÅÅ fy så ufattelig spennende.... Er jo fortsatt 3 dager til din ikm da? Så jeg mener det er stort håp! Er symp. der enda?

Riktig god helg til deg også:-)

Skrevet

stemmer det :D så får bare smøre meg med litt tålmodighet.Blir mer og mer trøtt! Pleier ikke være det :)

Skrevet

Det er jo bare helt supert. Jeg er også veldig trøtt;-) Og så har jeg SYKT med luft som setter seg fast i magen;-/

Skrevet

Uff,håper du ikke har luftsmerter da!det er jo så vondt! Du er så heldig med spiren din,vil ogå inn op 1 tri!! kanskje det kommer tester i posten idag,hender jo at jeg har fått lørdager før :)

Skrevet

Jaaaa håååper du får testene dine i dag:-) Jo er nok en del luftsmerter.... Men så lenge jeg har det og kvalmen holder seg unna, skal jeg være fornøyd;-)

Hååååååper du kan juble deg inn på 1.tri i løpet av helgen!!!!!!!!!!!

God helg og masse lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Å nei så kjedelig og trist Kei:-(

Håper det går bra med deg, og at det klaffer neste pp!

Stor trøsteklem!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...