Drømmen123 Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Selv er jeg nå snart i slutten av 4.pp håper det klaffer i denne perioden. IKM i morgen, så vi får snart se klem
Dossa :) Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Jeg er i min 14pp :-( Håper spiren sitter i neste runde *smiler*
joha99 Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 PP 28....( Og har hatt 1 Missed Ab i uke 17 og 3 spontanaborter siste året.. Så vi er nå på aller siste PP, og klaffer det ikke nå så legger vi prøvingen på is for godt å ser oss fornøyd med de 2 vi har... Lykke til dere andre...
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Jeg skulle til å legge inn ett syte innlegg siden vi er i 6pp, men leste joha99 sitt innlegg og valgte å droppe det. Kjære deg så tøft det må være, en skikkelig test for forholdet og psyken å holde på så lenge. Jeg har skikkelig lyst på spire, meeeen hadde jeg hatt og kunne gitt den bort så hadde det blitt til deg. bare for innsats og sikkert mange tårer. sender masse spirestøv, selv om jeg er har el i morgen, og ingenting er sikkert. Har selv to nydelige gutter, så vet at det er mulig, men uansett utfall så har vi jo gullunger å kose med iværtfall (,")",)",)
Ver@ Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 På grunn av laaange sykluser er vi kun i pp 4 selv om vi har "prøvd" i snart 8 mnd Så vet ikke engang om jeg kan kalle det prøving engang da jeg ikke vet om jeg har hatt eggløsning. Skal til utredning hos gynekolog i starten av oktober Lykke til
evig_lykke Skrevet 22. september 2011 #11 Skrevet 22. september 2011 Jeg er bare i pp4 tror jeg. Brukte el-tester denne mnd, så håper på klaff. Hadde også en MA i uke 17 i desember i fjor men begynte på piller igjen etterpå siden jeg starta i ny jobb i februar...
LillL Skrevet 22. september 2011 #12 Skrevet 22. september 2011 2. pp nå! Ikke startet med el tester, men spørs hvor lenge jeg holder ut uten det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå