Gå til innhold

Jeg vil ha en dyr designerveske. Hvilken skal jeg velge?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager skal du kjøpe en dyr designveske? En ting hvis man forelsker seg totalt i et produkt som tilfeldigvis er av et vist merke og koster endel, men det blir noe helt annet. Her virker det mer som at du skal ha et "stautssymbol" bare. Blir alt for teit i mine øyne.

Jeg fant selv en nydelig veske jeg falt pladask for, aner ikke merke, men den var dyr i mine øyne, 3000kr, men jeg hadde råd og tok meg råd. Had den vesken nå i 5år, den er like fin og er klassisk og trolig kan jeg ha den i minst 5år til, trolig lengre siden den er av høy kvalitet.

En venninne av meg kjøpte en Chanel veske for ca 2år siden, kosta i hvertfall dobbelt så mye som min, sikker mer, nå ser den vesken mer medtatt ut enn min "rimelige".

Når det gjelder dyre vesker så bør man virkelig ha råd, og ikke minst bør det være en veske man virkelig liker. Ta den en tur på veskebutikk å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner nok noe fra Mulberry, Prada eller Dior.

Og hvis du skulle slå helt på stortromma kan du bestille nøyaktig hva du ønsker fra Hermes... drømmedrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen favoritter, men velger å ikke skrive hvilke i hovedinnlegget fordi jeg ikke vil påvirke svarene.

Selvsagt har jeg råd til det, ellers ville jeg jo ikke kjøpt det. Er ikke for å ha et statussymbol, men for å ha noe virkelig vakkert på armen. Vesker bruker man jo hver dag.

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...