Lillie Vanillie Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Har tatt kontrollmålinger pga. en blødning forrige lørdag, og fasiten er ikke spesielt lystig lesing: 14 dager etter innsett: 480 21 dager etter innsett: 5270 13 dager etter innsett: 7780 Det er vel litt for tidlig til at stigningen bør bremse opp. Skal selvsagt fortsette på medisiner og ta ny prøve i neste uke, men i følge sykepleieren på Rikshospitalet burde den være på 10 000. Så da gikk det nok ikke denne gangen heller, gitt.
Hedda39 Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Uff,.. kjenner følelsen,...Hadde det slik i påsken,.. og måtte vente hele påsken gjennom på hcg svar,.. og det var grusomt. Men jeg synes stigningen din så grei ut jeg da,... jeg lå på de samme verdiene som deg rundt 5000 - 7000,.. og jeg var 6 uker på vei,....!!!!!!!!!!!!!! Det bør ikke ha gått galt.. For du mente vel 23 og ikke 13 dager etter innsett:) Det har jo steget,.. og det er bra. Men vil ikke gi deg falske forhåpninger... Menjeg vet at man klamrer seg til alt som heter håp. Masse lykke til. Selv fikk jeg neg forsøk denne gangen,.. så her blir det fryseforsøk i nov!! Klem og lykke til
Lillie Vanillie Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2011 Mente selvsagt 23 dager etter innsett :-) Her googlet meg frem til at det kan stige saktere etter 6000, men velger å forberede meg på at det kan ha gått galt allikevel, og at det kan komme en blødning når som helst. Bedre å bli positivt overrasket :-) Lykke til med fryseforsøk, jeg har fått positive tester på to fryseforsøk (aldri på fersk), så du skal se det er det som skal til for din del også. Klem til deg også.
Lillie Vanillie Skrevet 28. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2011 Og blødningen kom, onsdag kveld, så om et par timer skal jeg ringe riksen og få det bekreftet og få avtalt nytt forsøk.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Huff! Sender deg en varm klem...
SuperKlar86Gravid Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 er i samme "klubb". Gikk fra glede over positiv test, til blodprøve som viste en nedadgående HcG kurve.... Lykke til neste gang!
TanteTroll Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Det var dumt, Lillie Vanillie! Trøsteklem
Lillie Vanillie Skrevet 29. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2011 Takk for omtanken, jenter. Det går faktisk ganske greit. Jeg hadde ikke de store forhåpningene denne gangen (sikkert en forsvarsmekanisme fra sist), så den store reaksjonen har ikke kommet. Nytt forsøk blir først i februar. Kunne nok fått det i desember om jeg var villig til å gå på spray, og i januar om jeg var villig til å la være å reise på planlagt ferie, men vi har kommet frem til at vi ikke har så dårlig tid (jeg er 32) at alt annet må vike. Vi har holdt på i over to år nå, og jeg er jammen meg glad vi har passet på å prioritere oss selv også i denne tiden. Lykke til med nye forsøk, det er bare et spørsmål om tid før det blir babyer på oss alle sammen :-) klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå