Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 hvilken vil dere anbefale eller hvilken jakke har dere, og hvor kjøpte dere den? Trenger en som jeg kan bruke til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 Du må være forsiktig med å spørre om det her på forumet. Sist jeg prøvde ble innlegget mitt forvrengt til at jeg var en fjortiss som kjøpte nye rådyre jakker hvert år, selv om jeg bare ville skifte ut min tre år gamle ØDELAGTE dunjakke… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Ok, takk for tipset. Trenger virkelig en ny en da min er ødelagt. Har ikke kjøpt noe ny jakke på 5 år. I fjor brukte jeg høst jakke, men ble litt kaldt i lengste laget... for håpe at vi får en snill vinter i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #4 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg har kjøpt denne, er veldig fornøyd: http://www.matchfashion.no/produkter/dame#/produkter/dame/petronella-down-parka- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå