Gå til innhold

Meningsløst med dyr vinterdress til 1-åring??

Anbefalte innlegg

Ble bare inspirert av ei som svarte i en annen tråd. Jeg har en på 13 mnd som går i naturbarnehage og er MYE ute både i barnehagen og hjemme. Vi er en familie som er mye på tur, i skogen, på lekeplass etc Hun i den andre tråden sier at 1-åringer er minimalt ute.

Selvfølgelig tar man ikke en 1 åring ut i mange timer i mange mange minus....

Og billige dresser er ofte stive, og for en 1 åring som kanskje har begynt å gå ville jeg tenkt kvalitet fremfor pris....

Er din 1 åring mye ute?

Fortsetter under...

Våre barn har alltid vært mye ute, helt fra de var små. Men som du sier så er det bedre med flere kortere økter ute i løpet av dagen enn en laaaaang økt på mange timer når det er kaldt.

Vi har vært veldig fornøyd med Reflex til de minste ungene vi, er jo ikke av de dyreste dressene men likevel mer enn bra nok til en 1-åring.

Jeg syns reflexdressen er mye stivere enn reima sin og prisenforskjellen er ikke så stor heller, hvertfall ikke i de minste størrelsene. name it er heller ikke så veldig mye billigere enn reima og mye mer klumpete.

Jeg syns det virker som det for noen ikke er prisen på dressen som er det viktige, men at det IKKE er reima...

Faktisk eneste gang vi har hatt Reima sin vinterdress var når poden nærmet seg 1 år. Dette til tross for at han ikke gikk i bhg. Men synes modellen til de minste med ekstra "pute" i baken er gull verdt da de sitter mye i snøen på rompa. JEg hadde hvertfall ikke vært i tvil hvis han i tillegg hadde gått i bhg:)

Annonse

Jeg kjøpte reima til datteren min da hun var 1 år og skulle i bhg. Var liten av vekst og gikk ikke. Var avhengig av en myk dress. Synes mangen av dressene vart veldig stive for henne.

Synes den vart verdt pengene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...