M27 Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Har kjøpt angelsound på nettet...er 11 uker på vei...men hører ingenting med den..kun min egen puls....prøvd leeeeenge. Har flere venninner som har hørt hjertelyden til babyen så tidlig, så nå blir jeg skikkelig bekymra:-(:-( Noen som har prøvd denne...og har noen erfaring? Har bestillt tidlig UL men er jo så lang ventetid at det blir i uke 14....
Svirremirre Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Mange som ikke hører noe med Angelsound så tidlig, livmora ligger fremdles gjemt nedi bekkenet. Jeg har ikke prøvd den selv, men det er dette jeg leser overalt.
mer enn bare mor Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 har kjøpt caremaxx idag og hører den heller ikke - men er bare 9 uker på vei så regnet med det var for tidlig uansett.. hos oss hører jordmor ikke etter hjertelyd før i uke 16 fordi det er så vanskelig å høre den før og kan skape unødig bekymring! fostrene er så små og beveger seg så mye at det skal godt gjøres å høre noe! MEN, har hørt at det beste er å lytte tidlig om morgenen etter du har vært på på og tømt blæren! og så tror jeg det er en fordel å ligge...
April 2011 * Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg fikk min angelsound for noen dager siden. Kan heller ikke finne noen hjertelyd, men tenker at det er tidlig, å prøver å ikke bekymre meg for noe. Er 11 uker på vei nå jeg også, så det er sikkert ikke noe unormalt.
MammaMø med to små Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Jeg fant ikke hjertelyden med min, så solgte den. Kjente jeg bare ble unødvendig bekymret av det. Jordmor fant heller ikke hjertelyden til bebisen da jeg var 12+3. Men på ul i går var alt i skjønneste orden:-) VELDIG vanskelig å finne hjertelyden nå og du skal være veldig heldig om du finner noe som helst igrunn.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Jeg elsket å ligge å høre på hjerterytmen til tulla mi ^^ men hørte ikke noe før i uke 12
Leirha Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Er den noe god? Altså Angelsounds i det heletatt tenker jeg på. Vet enda ikke omjeg ergravid, men har lyst å kjøpe en. Fin gave å gi bort,hvis jeg ikke blir gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå