Gå til innhold

Yes, min tur til å føde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på overtidskontroll i dag og baby viser tegn på at nok er nok. I tillegg har jeg regelmessige tak hvert 10 min og 4 cm åpning så det er ikke noe å vente på. Det blir igangsetting/ stimulering nå snart :) spennende dette. Får ikke føde på abc men det gjør ikke så mye, viktigere at baby kan bli passet godt på under fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi! Lykke til :-)

Skrevet

ååå så flott! Du har virkelig ventet lenge nok nå!!!

Som deg har jeg hele tiden trodd at jeg kom til å få leeeenge før termin. Fikk 8 dager før med nr 1. Men denne jenta ligger veldig langt ned, og det har liksom kjentes som hun skulle komme siden uke 32... Ventetiden blir lang da altså! Nå er det 10 dager igjen til termin.. Men med tanke på alle som blir "lurt" teller jeg også ned til en evt igangsettelse om 26 dager ;o)

Masse lykke til med fødsel!!!! Skriv historie etterpå da :)

Skrevet

Så deilig å vite at du snart skal få treffe den lille. Ventetiden kan virke veeeeldig lang, men vi venter på det beste i verden! Masse lykke til! Det blir kjempe bra! Gleder meg til å lese fødselshistorien din når du har overskudd til å dele den!

Skrevet

yey;)!! Lykke til!

Gleder meg til story!

Skrevet

Masse lykke til :) Heier på deg!!

Skrevet

Kjempelykke til! Husk å gå mye mellom riene..:)

Skrevet

Ferdig født :) for 2 timer siden :) kjapt og greit og ikke et skrubbsår engang. 3-4cm kl 16, vannet ble tatt, da kom rier tett i tett, trengte ikke drypp. 1 t 45 min og to pressrier senere var hun ute:) Heftig når det går fort men herlig å ikke være utslitt etterpå

Skrevet

Så fantastisk! Glemmer noen ganger at det kommer en liten baby på slutten av dette prosjektet. Tenker det er godt å være ferdig. En uke igjen her før jenta kommer med KS. Da blir jeg trenarnsmor! Oi, blir rart. Har ikke helt gått opp for meg...

Kos deg masse!

Skrevet

Å gratulerer så mye miepia!! Det gikk fort! :)

Skrevet

temmelig lik min fødsel for ett år siden. Vi ha gjentakelse av den hehe.

Gratulerer sååå masse:)

Skrevet

Hurra! Endelig ble det din tur! Gratulerer så masse og kos deg med babyen:)

Skrevet

ENDELIG Miepia!! Gratulerer så mye!!! Flott å høre at fødselen gikk så bra!! Kos dere med den lille! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Kose dere masse!! :D

Skrevet

Gratulere miepia30 :o)

Håper dere har det bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...