Gå til innhold

BeSafe izi sleep 0-13kg. Noen som har?


Bananikakao'n

Anbefalte innlegg

Har sett litt på dette setet med base, men det virker litt stort og tungt. Og dyrt hehe. Men har hatt mye besafe og vært veldig fornøyd.

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde dette da jenta vår var lita, men uten base. Jeg syns det er veldig tungt og stort, og hadde problemer med å bære den etter hvert. Jeg anbefaler deg å gå for f.eks. maxi cosi. Vi kommer til å bruke dette til neste også, da jeg syns det er unødvendig å kjøpe nytt når vi har et pent brukt et..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også syne sat besafe er en tung stol.

 

spent-

hvis du spør om maxi cosi base så går det an å kjøpe bare ei base i butikken ja. Jeg også spørte damen i butikken om det siden vi har to biler. Og hun sa at det går an. Men du kan jo høre rundt der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt dette... det er VEEEELDIG tungt... men også veldig praktisk at man kan legge det ned. når man ikke er i bilen... jeg syns også d var deilig for man kunne gynge på det...

 

 

vis det blir nye bil her i huset så blir d det igjen på meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

menne... kan ikke gi meg helt hehe.

Blir det veldig stor forskjell da? Altså, når babyen runder 8 kg så er det jo 8 kg OG en bilstol som skal løftes liksom. Vil det ikke oppleves drittungt uansett? Eller er jeg helt på jordet?

 

Er litt forelsket i izi sleep, skjønner jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tungt ja, men det at man har mulighet for å legge ned ryggen var helt genialt. Jeg må også si at jeg bar veldig lite på det. Jeg klipset det bare på vognunderstellet og trillet avgårde. Å bare kunne lempe Poden fra bilen til vogna, og legge ned ryggen var supergenialt! Finnes adaptere til flere vognunderstell. Kommer til å bruke samme sete til Junior som kommer i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...