Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg kan godt skjønne at man gir en kalender med familiebilder til f.eks. besteforeldre (selv om jeg personlig ikke hadde satt så stor pris på det, men mine foreldre liker det) - men kopper, puter, skjærefjøler og det som er med bilder på? Og da typisk også til tanter, onkler osv.? Det er da noe de færreste setter pris på å få, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 Man kjenner sine egne best. Min søster ville elsket det, mine foreldre tigger omtrent etter det, mine besteforeldre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmi84 Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 vel, da hadde jeg jo laget med dem selv på gjenstanden da! for eksempel bildet fra da de var på sommerferie sammen med oss, og så tatt et godt bildet av deres barn på kopp, så de kan få et hyggelig sommerminne. Hadde jo ikke tatt bidet av mine barn, det hadde jeg laget til meg selv. besteforeldre blir no annet. men også da er det jo hyggelig å velge et bildet med både barnebarnet og den aktuelle mottaker på koppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #4 Del Skrevet 21. september 2011 Det kan ikke være mange som sette barnet sitt på kopp til onkel. MEN man sett barnet til onkel på koppen til onkel vel! Jeg har gitt bort masse slike ting i julegave. Bilder av personen som får gaven, gjerne gjort om til tegneseriebilde og med en morsom tekst. Har aldri hørt annet enn at de syntes det er artig å få noe helt eget jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #5 Del Skrevet 21. september 2011 Og jeg tar bort bakgrunnene slik at personen er i fokus, liker ikke å ha med halve stua på noe sånt. Blir jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #6 Del Skrevet 21. september 2011 Svigermor hintet om at hun også ville ha musematte med bilde av barnebarna sine på, da jeg laget en til meg selv. Gjett en som ble glad da hun fikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #7 Del Skrevet 21. september 2011 Har hatt kalender til besteforeldrene og en enslig gammeltante og to tanter. Det er slike som liker de og setter pris på de. I år blir det ikke kalender, men søskenbilder, og det er nok noen som blir skuffet. Ikke pga bildet, men pga kalenderen uteblir. Men kopper, musematter osv synes jeg er teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 21. september 2011 #8 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg liker sånne ting, så jeg blir glad. Tilogmed under 80 år også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #9 Del Skrevet 21. september 2011 Helt enig! Syns det er kjempe rart! Vi gir kallender med bilde av barna, men bare til besteforeldre og en oldemor som selv har bedt om det Men kopper? Puter? Nei... Syns egentlig det er rart med kallendergave til tanter og onkler også jeg... De har gjerne barn selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #10 Del Skrevet 21. september 2011 Et år fikk jeg tre innrammede bilder av min venninnes nyfødte barn.. jaha.. de ligger i en skuff.. Jeg gir til de som ber om slike produkter, men ikke noen andre. Hadde selv ikke blitt glad for det, med mindre noen lager noe til meg med mine barn. Vil nok like å få av mine barnebarn da- når de en gang forhåpentligvis kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå