sola26 Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Er i uke 38 i morra.Er det for seint å starte med modningsakupunktur da?Var hos jordmor forrige uke,og ho ga med en lapp om sånn akupunktur.Er det noe vits nå?kan jo ta litt tid før jeg får time å.
Tre små troll :) Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Det kommer vel an på hva du forventer. Har gjort det to ganger, og begge gangene født over termin. Første fødsel ble grusom og lang, så tror ikke akupunkturen hjalp noe. Men andre fødselen var veldig kort, full åpning på rekordtid uten særlige smerter, så jordmor mente kanskje akupunktur hadde hjulpet. Men vanskelig å si. Litt usikker på om jeg har noe tro på det lenger, siden jeg følte litt at det var penger ut av vinduet. Men hvis du vil prøve er det jo aldri for sent. De sier jo at de kan sette nåler som stimulerer til å sette igang rier... Men det eneste som skjedde med meg var at jeg fikk kjempe masse maserier, og ikke noe ordentlig.
vi3 Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Kjenner noen som tok dette da de var på overtid, dagen etterpå ble det fødsel- om det var siste modning som skulle til blir jo bare spekulasjoner. Jeg tar selv modningsakupunktur men er tre uker kortere enn deg, om jeg var deg hadde jeg sikkert ta det da også )
Nummer2.2014 Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Men modningsakupunktur er ikke for å sette i gang fødsel. Det er for å gjøre kroppen klar til det som skjer. At man ikke skal revne så mye og at det skal gå fortere+mindre vondt. Er sikkert lurt å begynne litt tidlig,men alle monner drar Man reagerer også forskjellig på akupunktur. Noen har ikke noen virkning av det i det hele tatt... Du kan få satt nåler for å sette i gang også. Men det heter noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå