Sirkus85 Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Heisann =) Bare lurer på noe.. Jeg har de siste dagene hatt ekstremt mye kynnere. De er ikke vonde, men ubehagelige, magen blir steinhard så det er bare å lene seg bakover! Det å lene seg forover er jo umulig i sittestilling da Men er dette tegn på at noe er på vei til å skje? Jeg har 10 dager til termin og har absolutt ikke dårlig tid, men er så nyskjerring... hehe...
Edelweis Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 jeg har 38 dager il termin og har kraftige kynnere hver dag.. de er virkelig vonde til tider. men ingen ting tyder på fødsel her altså. så det er vanskelig å si. gikk med kynnere og maserier i flere uker med førstemann :/
81-Mamma<3<3 Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Første svangerskap hadde jeg et par sterke kynnere om kvelden, og om natta kom babyen..... Dette svangerskapet har jeg trodd jeg skulle føde prematurt, for har jo hatt ganske sterke kynnere siden uke 32, og min erfaring er jo: kynnere = fødsel. Nå i uke 39 begynner jeg å innse at kynnere ikke er lik fødsel. Så det er nok helt forskjellig altså
Vildemy Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 magen er steinhard her også! ser ut som en stor fotball..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå