Heihvordetgår Skrevet 15. oktober 2011 #151 Skrevet 15. oktober 2011 Fredag: Spenna mucha Lørdag: Dossa ***Curious*** Athina's verden Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Trombone GRAVID: Chanel 09 Mamma til gullgutt Heihvordetgår
***Curious*** Skrevet 15. oktober 2011 #152 Skrevet 15. oktober 2011 JIPPPIIIIIIIIIIII :D:D Klart positiv test i dag også... 3. på 3 dager, så nå kan jeg tro på det!! Fortsatt svak farge, men har blitt sterkere enn før IKM i dag, og jeg får termin på bursdagen min!!!! :D Gratulerer så mye til deg også, Heihvordetgår! Ser deg på 1.tri :) Til dere som ikke har testet positivt enda: Lykke til!! Håper dere følger etter... og ikke bli fortvilet om dere ikke kjenner dere gravide. Jeg har egentlig bare hatt menssmerter og stikking i magen 8-9 dpo, munnsår som kom 3 dager etter el, litt såre brystvorter som ikke er såre lenger nå, og de siste to dagene fått 3 store VONDE kviser på haka og i panna. Føler meg ikke speselt gravid Skal følge med dere!
***Curious*** Skrevet 15. oktober 2011 #153 Skrevet 15. oktober 2011 Fredag: Spenna mucha Lørdag: Dossa ***Curious*** Athina's verden Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Trombone GRAVID: Chanel 09 Mamma til gullgutt Heihvordetgår ***Curious***
*Mamma09* Skrevet 15. oktober 2011 #154 Skrevet 15. oktober 2011 Tok test idag og den var POSITIV Helt topp ! Gravid på første forsøket.. helt utrolig Fredag: Spenna mucha Lørdag: Dossa ***Curious*** Athina's verden Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Trombone GRAVID: Chanel 09 Mamma til gullgutt Heihvordetgår ***Curious*** *Iselin*
spenna Skrevet 15. oktober 2011 #155 Skrevet 15. oktober 2011 Da kom tr i dag:( Grattis til alle som har fått positiv test=)=) Gleder meg med dere!
***Curious*** Skrevet 15. oktober 2011 #156 Skrevet 15. oktober 2011 Gratulerer *Iselin* :D Ser deg på 1.trimester og junitermin-klubben da??
*Mamma09* Skrevet 15. oktober 2011 #157 Skrevet 15. oktober 2011 Takk for det Og gratulerer til deg også ***Curious*** Vi sees på 1.trimester og junitermin-klubben Koselig !
Mamma til tre gutter Skrevet 16. oktober 2011 #158 Skrevet 16. oktober 2011 hei eg meldt meg ut her i fra på torsdag grunna negativ test skulle hatt mensen men den kom ikkje så tok en test i dag og der stod det jaggu meg GRAVID 1-2... så håper virkelig denne spiren setter seg godt til retta.. har aldri hatt sa eller ma og håper eg aldri får oppleve dette men man har ingen garanti... gratulerer så masse til dere andre og lykke til..
allabarna Skrevet 16. oktober 2011 #159 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg testa svakt positivt idag:) Gravid på første forsøket, stolt og litt overraska her enda... Men veldig glad:) Fredag: Spenna mucha Lørdag: Dossa ***Curious*** Athina's verden Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Trombone GRAVID: Chanel 09 Mamma til gullgutt Heihvordetgår ***Curious*** *Iselin* Trombone
HønePøna80 Skrevet 16. oktober 2011 #160 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg får henge meg på jeg også da! Spennende å se hva som har skjedd med dere i helga siden jeg har vært borte og derfor ikke på nett. Fortsatt ikke helt gått opp for meg ennå, nesten så jeg forventer TR når som helst fortsatt... Går vel over. Får bestille meg legetime jeg da! Fredag: Spenna mucha Lørdag: Dossa ***Curious*** Athina's verden Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Trombone GRAVID: Chanel 09 Mamma til gullgutt Heihvordetgår ***Curious*** *Iselin* Trombone HønePøna80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå