Bonanza Skrevet 13. oktober 2011 #126 Skrevet 13. oktober 2011 Ikm i dag, ikke tegn til TR ennå, men sist så kom den bare sånn plutselig midt på dagen, uten at jeg hadde merket at den nærmet seg!! Har litt ømme pupper, men absolutt mest i den høyre??! Det skjønner jeg ikke, burde vel være likt om det var et graviditetssymptom? Kanskje noe betennelse der? Hmmm tester ikke før i morgen jeg, så har jeg dagen på meg til å se om TR kommer. Og så kan jeg leve litt lenger i håpet også kanskje?! Gratulerer til dere som har testet positivt, og lykke til neste pp til dere som desverre ikke har lykkes denne mnd. Kommer snart en ny pp! Kan jo hende jeg joiner dere der?? ;-))
*Mamma09* Skrevet 13. oktober 2011 #127 Skrevet 13. oktober 2011 Ikm igår, onsdag. Ingen TR idag heller. Tok en test idag og den var negativ. Så da er det bare å vente da.... begynner å bli endel utålmodig men men.. Lever i håpet litt til
allabarna Skrevet 13. oktober 2011 #128 Skrevet 13. oktober 2011 Onsdag: HønePøna80 Hilde_85 *Iselin* Torsdag: Mamma til 2 trollunger Prinsesse05, st.hansprins09 Heihvordetgår ***Curious*** Fredag: Spenna mucha Lørdag: Dossa ***Curious*** Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Trombone GRAVID: Chanel 09 Mamma til gullgutt
Heihvordetgår Skrevet 14. oktober 2011 #129 Skrevet 14. oktober 2011 Negative tester, men ingen tr. Kan ikke den kroppen bare bestemme seg for hva den vil? Jeg må slutte å teste så fælt. Kanskje jeg skal vente en uke med å teste igjen?
HønePøna80 Skrevet 14. oktober 2011 #130 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, da testa jeg idag da, siden TR ikke har kommet og jeg skal i en happening i helga. Og jammen var den POSITIV!!!!! Herregud, jeg trodde aldri i verden det skulle skje i 1 pp!?!?!? Heeeelt satt ut, går bare rundt meg selv her. Skal på apoteket senere og kjøpe en CB også, den jeg testa med var fra billig-tester, men den ble positiv med en gang. Herregud!
Bonanza Skrevet 14. oktober 2011 #131 Skrevet 14. oktober 2011 Testet i dag med cb digital, ikke gravid sa den. Jeg har følt meg gravid, helt utrolig hva mannkan innbille seg....
***Curious*** Skrevet 14. oktober 2011 #132 Skrevet 14. oktober 2011 Wooooow Gratulerer HønePøna80 :D Jeg testet i går morrest.. Tok en fra billige-tester.no, av den typen man skal lese av etter max 5 min. Etter 1 min viste den kun en strek, så jeg gikk og ordet meg litt mat. Gikk tilbake og så på testen etter 1-15 min, og da var det TO streker der!!! Vet den kan være falsk positiv, men har aldri fått det før! Noen som har opplevd det samme med testpinne fra billige-tester? Blir ny test i morgen tidlig... da er det sannsynlig IKM for min del
***Curious*** Skrevet 14. oktober 2011 #133 Skrevet 14. oktober 2011 Håpet er ikke borte før TR kommer, prinsesse05, st.hans prins09
Bonanza Skrevet 14. oktober 2011 #134 Skrevet 14. oktober 2011 Takk for at du prøver å gi meg håp da Curious ;-)). Blir spennende å høre oppdatering fra deg etter ny test i morgen!!
Nr3 i 2012 Skrevet 14. oktober 2011 #136 Skrevet 14. oktober 2011 Har IKM imorgen/søndag. Testet svaktpositivt i går. på to timer gml urin. Testet på nytt i dag til morran. Da kom det ganske fort opp en tydelig ekstra strek.
***Curious*** Skrevet 14. oktober 2011 #137 Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer nr 3 i 2012 :) Håper jeg også får opp en tydeligere strek litt kjappere i morra :D
Athina' Skrevet 14. oktober 2011 #138 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg testet svakt positiv på CB i dag, men det har vært så mye snakk om falske positive her på BIM at jeg tør ikke engang tenke tanken på at den 29 pp ble den som det klaffet på :-/ Streken var blå, like tykk som den vannrette linjen, men svak, pluss at i ytterkanten nede til høyre så var det en 'sytråd' på 2 mm som er litt sterkere..... Har ikm i morgen så skal ta ny da :-)
Athina' Skrevet 14. oktober 2011 #139 Skrevet 14. oktober 2011 OG gratulerer til alle som har testet positivt! :-))
Bonanza Skrevet 14. oktober 2011 #140 Skrevet 14. oktober 2011 Daaaaaaaa melder jeg meg ut av testerekka:-(( TR kom i dag, SELVFØLGELIG noen timer etter at jeg hadde svidd av min CB digital! Neste gang skal jeg ikke svii av noe test før et par dager over Ikm. Hører velntil ikm uke 45 jeg nå.... Lykkeønskninger til dere andre som ennå venter i spenning !
Lillababy Skrevet 14. oktober 2011 #141 Skrevet 14. oktober 2011 Hei hei Då kom tr i dag. Eg kjenner meg igrunn litt letta. Har vore så bekymra for at noko var heilt galt med meg etter maen i juli, sidan eg no var nesten 3 veker på overtid. Trur eg ville blitt ekstra bekymra for om noko var galt denne gongen om eg hadde blitt gravid på denne rare syklusen. Og PMS slepp jo og taket, og det gjer godt. Eg aner ikkje når ikm er, men skal testa, og melda meg inn i ein ikm "klubb" når eg veit. Syns det er så flott med alle flotte og håpefulle damer her. Masse lykke til til alle sammen, både prøvarane og dei gravide <3 Ha ein fin helg!
***Curious*** Skrevet 14. oktober 2011 #142 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det var sånn til meg i går morrest også. (Men mine strek er røde ) Greide å holde meg i morrest, men etter jobb i dag, så MÅTTE jeg bare pisse på en pinne igjen. Denne gangen passet jeg tiden nøye, og så på testen hvert minutt...... etter 2 min var det TO strek der!!!!! Den ene veldig svak, men det er TYDELIG TOOOO strek!!!! Jeg har gått og kikka på testen den siste halvtimen, prøvd å ta bilde med telefonen, men får ikke fram den like tydelig på mobilen... Bærer testen med meg over alt. Den samme svake streken er der enda altså!..... Jeg tror jeg er GRAVID :D:D Men må nok ta en test i morgen tidlig også Åhhh... håper ikke jeg jubla for tidlig nå!
Athina' Skrevet 14. oktober 2011 #143 Skrevet 14. oktober 2011 Krysser fingre for deg ***Curious*** :-)) Når har du ikm, har du i morgen også? Og hvor lang syklus og lutealfase har du? Er selv på dpo 12 av en syklus på 26 dager.... Du skjønner jeg tok på ettermiddagen i dag også med 2 forskjellige tester og begge negative :-(( Men skal teste igjen i morgen tidlig da, og gud jeg håper den i dag ikke var falsk positiv og at tanta holder seg unna og at det er noe der inne :-)
Athina' Skrevet 14. oktober 2011 #144 Skrevet 14. oktober 2011 Onsdag: HønePøna80 Hilde_85 *Iselin* Torsdag: Mamma til 2 trollunger Prinsesse05, st.hansprins09 Heihvordetgår ***Curious*** Fredag: Spenna mucha Lørdag: Dossa ***Curious*** Athina's verden Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Trombone GRAVID: Chanel 09 Mamma til gullgutt
Mamma til gullgutt Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #145 Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer til alle dere som har fått positive tester! Det er fint at det blir flere av oss! Lykke til alle dere tålmodige prøvere! Håper dere lykkes i neste pp, og at vi snart sees på 1.tri!
mucha Skrevet 14. oktober 2011 #146 Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer så masse curious med positiv test!! Gratulerer til dere andre også med "kanskje" positiv test:))
***Curious*** Skrevet 14. oktober 2011 #147 Skrevet 14. oktober 2011 Tusen takk, mucha.... Sliter litt med å tro på det, så det må nok bli en ny test på morgnurin i morgen ;P
spenna Skrevet 14. oktober 2011 #148 Skrevet 14. oktober 2011 Ingen TR i sikte her, så vet ikke hva som skjer... Må kanskje hoppe over til Uke 42... Er mye trøtt, stikker litt i underlivet, men ellers ingenting.. Jaja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på TR.... Grattis til alle som har fått positiv test! =)
Heihvordetgår Skrevet 15. oktober 2011 #149 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg klarte jo ikke å vente,så jeg brente av nok en test. Denne gang en CB. Den sier nå GRAVID:-). Tjoho. Bare litt dårlig samvittighet nå,fordi jeg bare har fått negative tester,så drakk jeg rødvin:-(. Håper det ikke gjorde noe.
Athina' Skrevet 15. oktober 2011 #150 Skrevet 15. oktober 2011 Her var det en falsk positiv, og tanta kom for fult på morgenkvisten. Lykke til alle sammen med videre testing :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå