Gå til innhold

(¯`°?.¸IKM uke 41¸.?°´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar på innlegg

Sv: (¯`°•.¸IKM uke 41¸.•°´¯)

19:11 10.10.2011

Mandag:

Mamma til gullgutt

Hurra1234

Tirsdag:

Bergans

Et nytt eplefrø<3

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

*** Curious***

Torsdag:

Mamma til 2 trollunger

Prinsesse05, st.hansprins09

Heihvordetgår

Fredag:

Spenna

mucha

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Venterpå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en test i natt fordi jeg våkna og måtte så himla på do så tok like gjerne testen da, og den var negativ. Og når jeg sto opp for å dra på jobb fikk jeg blod på papiret. Så nå er mensen her :P

Kunne jo ha spart meg for den testen om jeg hadde venta noen timer :P

Men men....er klar for neste pp jeg :)

Skrevet

hei hei! Då flytter eg og gjerne inn her litt :) kjem fra ikm uke 39! er veldig forsinka og berre negative tester! Veit ikkje når/om eggl var,for den slo ikkje ut. Tenker å testa på fredag, har bestilt frå billige tester. Er redd det berre er syklusen som tulla, men har hatt sex annakvar dag heile perioden fram til søndag, så er jo muleg.... No er mannen min offshore 2 veker.

håpar det blir mange gravide på denne tråden, masse lykke til til alle sammen!! :)

Skrevet

Hei:)

Kommer inn til dere jeg:) har hatt pause fra bim siden tanta kom forrige syklus. Følte det ble for mye fokus på å bli gravid, og jeg har faktisk klart å slappe litt mer av denne pp:p

Har ikm idag, men ingen tantebesøk så langt:) så enten så er det noe på gang eller så tuller syklusen min med meg igjen.

Håper selvfølgelig på det første:)

Lykke til videre i uka jenter:)

Skrevet

Kan nesten ikke tro det! "Gravid" lyser mot meg! Og så denne pp da jeg var sikker på at det ikke hadde skjedd. Fantastisk! Nå er det bare å håpe at lykken fortsetter i 9 mnd :)

Lykke lykke til alle dere som fortsatt venter i spenning, og enda mer lykke til dere som er i gang med neste pp!

Håper så mange som mulig blir med over til 1.semester!

Skrevet

GRatulerer så mye til alle som er gravide:-).

i natt drømte jeg at jeg fikk mensen og at jeg hadde på meg en hvit kjole og var ute blant folk. Satser på at det betyr at jeg ikke får mensen før til sommeren når jeg kan ta på meg den hvite kjolen igjen, fnis. For her er det fortsatt ikke noe tengt til tanta. Håper at de nye testene mine kommer i posten i dag, slik at jeg kan teste i morgentidlig. Utålmodig? Jeg?

Skrevet

Gratulerer til alle gravide!Negativ test her igjen idag :(

Skrevet

GRATULERER så mye "mamma til gullgutt"! Stor stas!!! Spesiell følelse når man ser det svart på hvitt ;-)). " heihvordetgår", dette høres jo lovende ut, blir spenne de med oppdatering fra deg;-)! "så kjedelig "lilla80", bedre lykke nete mnd, kanskje i sees i neste ikm uke?? Vet ikke hvordan ståa er her i gården, men har ikke de største foråpningne:-/.

Skrevet

tok en ny test i dag og den var ikke gravid, så melder emg ut her i fra og får komme sterkere tilbake neste måned... skal holde meg unna nå, merker a det stresser meg er inne og ser heler tiden pluss spå sidene som egentlig gjør meg språ når den ene spår, oktober, og den andre spår november osv februar og innen april. er ikkje til å bli klok på så nå skal eg heller kose meg og koble ut...

Skrevet

Derr fikk jeg mensen!

Litt ok siden vi skal på ferie neste uke og jeg vil drikke vin og spise ost. Og egentlig ganske interessant å ha fulgt kroppen sin så oppmerksomt gjennom det som viser seg å være en normal syklus.

Mine tullesymptomer var:

- metallsmak i munnen (kan ha noe med lite karbohydrater å gjøre)

- svært kvalm! (Håper dette gir seg, brakk meg igår også, etter å ha fått mensen!)

- Øm i nedre del av magen

- svimmel

- noe jeg innbilte meg var mørk rand rundt brystvortene.

Jeg burde antagelig ha reagert mer på at jeg ikke var øm i brystene.

Prøver igjen neste pp! Lykke til alle sammen :D

Skrevet

Gratulerer til alle gravide! :)

Tok en test-tidlig- test i dag, som dessverre var negativ! :( Lykke til alle dere andre som har fått negativ test, håper dere holder motet oppe og at vi sees i neste pp! :)

Skrevet

Gratulere såååååå mye, Chanel 09 :D:D:D

Skrevet

Gratulerer til alle med positiv test! :) jeg greide ikke å holde meg unna apoteket på mandag, så måtte kjøpe en test som jeg tok på ettermiddagen.... SELVSAGT blendahvit! Skulle teste i morrest, men testene kom ikke i posten før i dag, så det blir test i morgen i stedet :)

Er så spent!!!! :):):)

Skrevet

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

Torsdag:

Mamma til 2 trollunger

Prinsesse05, st.hansprins09

Heihvordetgår

***Curious***

Fredag:

Spenna

mucha

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Venterpå

GRAVID:

Chanel 09

Mamma til gullgutt

Hvordan har det gått med testen i dag, HønePøna80 og *Iselin* ? Håper vi kan legge til mange flere under gravid i dagene som kommer :D:D

Skrevet

Da har jeg lest på symptomlisten, og jeg er så gravid altså, fnis. Bestilte tester her på mandag og de er enda ikke kommet, pleier å få de mer eller mindre dagen etter. Og jeg som har IKM i morgen utålmodig.......

Skrevet

Haha, ja jeg er også KJEMPEGRAVID!! :) Vi får tro det stemmer ;P Jeg bestilte tester på søndag, og de kom i dag, så du får sikkert dine i morgen :)

Skrevet

Ja, jeg har ikke testa jeg da... Tok en tidligtest på søndag som sagt, den var jo så negativ som den kan bli... Etter det følte jeg meg skikkelig ikke-gravid. Så nå har jeg bestemt meg for å ikke teste før fredag dersom TR ikke kommer før. Har ikke dukka opp idag, og jeg har symptomer som bare rakkern, men orker lissom ikke en negativ test til.

Så vi får se om TR dukker opp en av de neste dagene. Har en happening i helga, så får teste ferdag så jeg vet om jeg skal trøstedrikke vin eller ei...

Skrevet

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente til torsdag med å teste! Erklærer meg selv testoman:) Den var blendahvit igjen den! Ikm fredag,så har mista litt troen på at det går veien.... Lykke til i morra dere som skal teste:)

Skrevet

Sikkert like greit å ikke stresse med det. Kommer nok til å teste i morgen selv om jeg fikk en negativ på mandag. Ingen tegn til tantebesøk i allefall.

Skrevet

Synd med negativ test, mucha... Men det KAN jo fortsatt gå veien ;) *trøstetrøste* Har du stabile sykluser?

Skrevet

Da kom tanta...Igjen! Og jeg går da inn i 14 pp.

Nå har jeg bestilt meg en fertilitetsmonitor og sånne soft cups.

De skulle vist egentlig brukes under mensturasjon, men det står på nettsiden at flere har brukt disse for å øke muligheten for å bli gravid.

Etter 13 pp så er det verdt ett forsøk iallefall;)

Legen vil ikke utrede meg enda siden jeg mistet i sa i september i fjor og da tyder det på at jeg kunne bli gravid og han så ikke noe poeng i å begynne utredning.

Vel, nå begynner jeg da på 14pp etter sa og jeg har enda iallefall 4 måneder igjen føler legen kanskje vil begynne utredning. Han sa han ville vente i 6-12 måneder.

Off, dette ble ett syteinnlegg, men kan ikke nekte på at skuffelsen er der...

Håper på en bra uke for resten av dere:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ingen tegn til tante rød her nå. IKM i dag, dette er jo fryktelig spennende. Håper at testene ligger og venter på meg hjemme i dag etter jobb.

Skrevet

Her kom tr dagen før IKM. Da var spenningen over for denne gangen...Har syklus mellom 35-42 dager,så nå tenker jeg at vi prøver en gang til før jeg går til legen å ber om pergotime. Håper det blir positiv test for deg Curious,og dere andre som fortsatt håper;) Viss ikke så "sees" vi inne på en annen Ikm uke....Vet bare ikke hvilken...

Skrevet

Så kjedelig mammamio:( Vet helt hvordan du har det!! Jeg hadde en sa i okt og des i fjor. Legen sa det samme til meg.Siden jeg kunne bli gravid,så ville han utsette utredningen.Føles veldig leit,men innerst inne så har jeg troen på at vi kan klare det selv. Akkurat nå etter tr sin ankomst så må jeg grave dypt for å finne igjen den troen:( Vurderer om jeg vil prøve pergotime denne syklusen siden jeg har laaaange sykluser...men er også litt redd for å klusse ting til mere enn det allerede er...Synest du burde få utredning nå siden det er over et år siden du mistet. Min lege sa jeg kunne få det nå i oktober,men siden min mann har vært alvorlig syk i lang tid så har vi lagt prøvingen på hyllen frem til nå. Krever nok utredning om vi ikke får det til i løpet av dette året. Ønsker deg masse lykke til videre!! Stor trøsteklem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...