***Curious*** Skrevet 9. oktober 2011 #76 Skrevet 9. oktober 2011 Hehe, nå kommer jeg til å kaste av meg dyna og kikke forventningsfullt ned hver morgen, i håp om å se noe som minner om et par silikonpupper
mucha Skrevet 9. oktober 2011 #77 Skrevet 9. oktober 2011 Er det ingen her som har begynnt å teste ennå?? Må si dere er veldig tålmodige! Ivertfall dere som har IKM rett over helgen....Jeg tok en test allerede fredag( IKM NESTE fredag:) Visste jo den ble negativ uansett,men den lå så fint å ventet på meg i skuffen. Bruker billigtester fra billigtester.no. De har i alle mine tilfeller(4 graviditer,men bare et barn) slått ut veldig tidelig. Har testet positiv så tidelig som 3+3...Blir en spennende uke dette! Håper på mange positive tester her inne! Av symptom så langt kan jeg melde om tunge,litt ømme pupper.Får lett "strekk" i lysken når jeg reiser meg fort(vet ikke om det er noe symptom men.men,)
mucha Skrevet 9. oktober 2011 #78 Skrevet 9. oktober 2011 synest at en positiv eggløsningtest høres veldig lovende ut jeg Heihvordetgår!! Lykke til i morra med G testen!!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #79 Skrevet 9. oktober 2011 Hellu snupper, da får jeg flytte meg over til dere, hvis det er plass! Jeg kommer fra den fruktbare gruppe IKM gruppe 40, der dere har sett, er maaange gravide! Jeg derimot, har ikke anelse ennå.. Har hatt to tester (en i dag, og en på fredag, som var svaaaakt svaaaakt positive, syns jeg da. MEN, aner ikke om dette er den forferdelig " skyggestreken..." Hadde siste tr 5 sept, men ikke eggløsning før 25-26 sept, hvilket gjør syklusen min myyye lengre enn forventet denne pp, tyypisk. Er vår første pp, så jeg er ikke veldig stresset! Eller jo, har blitt litt stressa denne pp, etter SÅ mange gravide i uke 40, og en heildundranes herlig gjeng,som har fyrt greit på bålet kan du si.:-))) Men nå er uka over, og jeg er fortsatt like uviten. Må vente med test igjen frem til iallefall tirsdag, DA må det jaggu begynne å bli Hcg, OM jeg er gravid. Har lest innleggene deres, og det virker som en meget sprudlende IKM gruppe!!!...Jeg ønsker dere kjeeempe lykke til med testingen, fra om med i morgen! Tvi,tvi,tvi!!!!!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #80 Skrevet 9. oktober 2011 Mandag: Mamma til gullgutt Hurra1234 Tirsdag: LillL Bergans Et nytt eplefrø<3 Onsdag: HønePøna80 Hilde_85 *Iselin* *** Curious*** Heihvordetgår Torsdag: Mamma til 2 trollunger Prinsesse05, st.hansprins09 Fredag: Spenna Lørdag: Dossa ***Curious*** Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå
***Curious*** Skrevet 9. oktober 2011 #81 Skrevet 9. oktober 2011 Velkommen hit Håper du tok med deg litt god energi og babystøv fra uke 40-gjengen når du kom hit Kan jo høres ut som du snart kan juble selv... synes DU er tålmodig om du greier å vente til tirsdag med å teste, som jeg ser du har tenkt? Jeg kommer selv til å ta første test onsdag, ca 11-12 dpo... da greier ikke jeg å vente mer Håper du kommer til å trives like godt her! Velkommen skl du være :D
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #82 Skrevet 9. oktober 2011 Curious: Takk! Tnååh, så hyggelig velkomst!! <3 Jeg MÅ rett og slett vente til tirsdag, for jeg orker ikke flere negative og halv neagtive/positve tester, har nemlig tatt 4 stykker nå. ;-P Med da de to siste som bittebittebitte litt positiv, (om det var godvilja som fikk dem fram, er uvisst. ;-)) Og tirsdag er da 14 dager etter El, og da er MÅ jeg få svar! Da er det vinn eller forsvinn! :-) ..For denne pp, vel og merke. :-) Gleder meg til å se like mange positive tester i denne gruppen, i dagene som kommer!!! Nattinatt! :-)
***Curious*** Skrevet 9. oktober 2011 #83 Skrevet 9. oktober 2011 God natt damer! I morgen går startskuddet for den store teste-uka... Spenningen stiger!!!! :-D
Heihvordetgår Skrevet 10. oktober 2011 #84 Skrevet 10. oktober 2011 Eggløsningstest var ikke en veiviser her i hvertfall. Grtesten var negativ. Jaja, IKM er jo ikke før torsdag, bør jo bare smøre meg med tålmodighet, noe jeg ikke har
Heihvordetgår Skrevet 10. oktober 2011 #85 Skrevet 10. oktober 2011 Mandag: Mamma til gullgutt Hurra1234 Tirsdag: LillL Bergans Et nytt eplefrø<3 Onsdag: HønePøna80 Hilde_85 *Iselin* *** Curious*** Torsdag: Mamma til 2 trollunger Prinsesse05, st.hansprins09 Heihvordetgår Fredag: Spenna Lørdag: Dossa ***Curious*** Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå
mucha Skrevet 10. oktober 2011 #86 Skrevet 10. oktober 2011 Som du sier selv heihvordetgår,IKM er ikke før torsdag;) Ikke for å gi deg for mye forhåpninger, så harjeg i tidligere graviditeter hatt positiv eggløsningtest før g test:/ Om det har noen same heng vet jeg jo ikke,men det er håp så lenge ikke TR er der! Velkommen hit eplefrø Har fulgt med deg inne på deres tråd. Skjønner godt at du blir wveldig forvirret av alle de"tulle"testene! Heier på deg! jeg for min del brente av en ny test i dag( IKM fredag som kommer) selvfølgelig blendahvit! Nå skal jeg vente til torsdag ivertfall;) Lykke til med testingen alle sammen:))
HønePøna80 Skrevet 10. oktober 2011 #87 Skrevet 10. oktober 2011 Våknet med munnsår på lørdag - leeenge siden jeg har hatt det nå. Har også en legg som sovner bare jeg setter med ned... Irriterende. Har IKM på onsdag (forhåpentligvis), så lovet sambo å teste igår morges. Den var selvsagt blendahvit! Dritskuffa, og nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, føler alt bare er PMS symptomer... Depper litt nå kjenner jeg - sorry!
***Curious*** Skrevet 10. oktober 2011 #88 Skrevet 10. oktober 2011 Er vel bare å holde motet oppe og være tålmodig ja... Synd testen ble negativ Her har jeg veeeeldig lyst til å teste i dag. Våknet med smerter nederst i magen i dag, og de holder seg konstant kjennes det ut som. Ømt over det hele (nesten som menssmerter, men ikke helt...), også stikker det til med jevne mellomrom... har ikke kjent noe sånt før. Spennende... merkelig.... og har veeeeedlig lyst til å løpe til apoteket og kjøpe en test! Dumme meg som skulle være så fornuftig og ikke ha tester liggende denne pp Bestilte fra billige-tester i går, men tror ikke jeg greier å vente. Er etter mine beregninger 9 dpo i dag, men med så ustabile sykuser KAN jeg være på IKM også. (Er på dag 30 nå) Åhhhhh.... så utålmodig!!!! :)
***Curious*** Skrevet 10. oktober 2011 #89 Skrevet 10. oktober 2011 Neida, HønePøna80! Vi satser på at munnsår er det store graviditetssymptomet denne gangen (Fikk det for en uke siden jeg også...) Med IKM på onsdag kan det fortsatt være for tidlig til at det slo ut. Håpet lever fortsatt
Chanel09 Skrevet 10. oktober 2011 #90 Skrevet 10. oktober 2011 Hei alle sammen! Da joiner jeg dere, hadde forrige tr 4sep og el 26! Har aldri hatt så lange sykluser før, fikk neg test før helga så nå venter jeg spent på de nye testene jeg har bestilt;) Lykke til!
***Curious*** Skrevet 10. oktober 2011 #91 Skrevet 10. oktober 2011 Spennende! Velkommen hit Chanel09 Du får skrive deg på testekalenderen vår om du vil
Mamma til gullgutt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #92 Skrevet 10. oktober 2011 Ikm i dag, muligens i morgen... Ingen tegn til tr forløpig. Har jo ikke allverdens forhåpninger denne pp, men tok en gtest på fredag, siden vi var invitert på fest. Det kom til syne en svak skygge av en strek - min mann så den også, selv om jeg så den tydeligere enn han Har ikke testet etter dette, kanskje mest fordi jeg har lyst til å leve i håpet så lenge som mulig. Hvis ikke tr melder sin ankomst i morgen blir det test. Spennende uke! Lykke til alle sammen!
LillL Skrevet 10. oktober 2011 #93 Skrevet 10. oktober 2011 Mandag: Mamma til gullgutt Hurra1234 Tirsdag: Bergans Et nytt eplefrø<3 Onsdag: HønePøna80 Hilde_85 *Iselin* *** Curious*** Torsdag: Mamma til 2 trollunger Prinsesse05, st.hansprins09 Heihvordetgår Fredag: Spenna Lørdag: Dossa ***Curious*** Søndag: Lurifax Sistegullet Bondespira Venterpå Da melder jeg meg ut av testerekka! Tr ankom i dag er litt men ikke kjempedeppa, for jeg har vel hele tiden følt på meg at vi bommet denne gangen. Og at det "bare" er 2. pp (føles ikke som bare) gjør vel at jeg ikke stresser enda! Veldig kipt med alle symptomene da, for det beviser vel at hodet er litt koko om dagen ? Hihi Jeg får vel se det positive i det? Skal på middag med jobben på torsdag og bursdagsfest på lørdag! Slipper å ha med lommelerke med alkoholfri vin Jeg får prøve på en sommerferiebaby jeg nå! Masse masse lykke til til resten, måtte dere alle få positive tester, så kanskje jeg dilter etter til 1.trimester!
Chanel09 Skrevet 10. oktober 2011 #94 Skrevet 10. oktober 2011 Hohooo, testa positivt idag:D <3 Gleder meg til å følge videre med på dere, lykke til;)
*Mamma09* Skrevet 10. oktober 2011 #95 Skrevet 10. oktober 2011 Ååååååååå.... Gratulerer så mye Chanel09. Så moro Jeg har ikm til onsdag, tok en test på lørdag, det var for tidlig, så den var selvfølgelig negativ, håper fortsatt på positiv test og ingen tr men får nå bare vente å se Prøve å vente til ihvertfall onsdag med å teste.. Men kjenner at dette kan bli hardt er jo så spent
mucha Skrevet 10. oktober 2011 #96 Skrevet 10. oktober 2011 Gratulerer med positiv test chanel09 Kan vel si gratulerer til Mamma til gullet også? Til oss andre som venter i spenning,så er det vel bare å smøre seg med tålmodighet:/ noe jeg gjerne skulle hatt litt mere av! Curious: Har du vært ute å kjøpt tester,eller klarer du å vente til du får de i posten?
mucha Skrevet 10. oktober 2011 #97 Skrevet 10. oktober 2011 Så kjipt med negativ test LillL,håper det klaffer for deg neste pp:)
Hilde_85 Skrevet 10. oktober 2011 #98 Skrevet 10. oktober 2011 Grattis chanel Joda, jeg har testa, og den var negativ. Det var på torsdag vel....så bestilte jeg billigtester som kom i dag, så skal teste i morra tenkte jeg. Men alle de følelsene jeg hadde på at jeg var gravid er blitt borte, så tror det blir negativ test gitt. Men får barne vente å se i morra.
Mamma til tre gutter Skrevet 11. oktober 2011 #99 Skrevet 11. oktober 2011 tok en test med morning urin, og med en gang blei den negativ og det står jo at man skal lese av før ti minutter og alt etter det kan man ikkje stole på, men eg gikk inn og såg på testen ca 25 min ettet at eg tok den og da ser man tydelig en skyggestrek, har aldri opplevd dette før og eg har tatt en del tester, er den negativ så forblir den negativ og omvendt... har noen av dere opplevd dette?? får vente og ta en ny test i morgen.. ka tenker dere om dette?? er vell ikkje noke håp siden det var lenge etter at den var gyldig... hadde en egen tråd om dette i dag og så og sei alle mente den var negativ.. off, hater dette her, vente i håp får så å få en nedtur og må vente enda litt til. til el osv...
LillL Skrevet 11. oktober 2011 #100 Skrevet 11. oktober 2011 Lykke til i morgen HønePøna80, Hilde_85, *Iselin* og *** Curious***! Mamma til 2 trollunger: på torsdag krysser jeg fingrene for tydelige streker! Jeg følger med på dere selv om jeg er "ute av dansen" denne mnd! Tenkte jeg skulle drøye en stund før jeg hopper over på ny ventetråd! Tror jeg blir enda litt galere av å skravle så mye om det hehe (så fort tr kom så forsvant all svimmel- og kvalmesymptomer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå