Gå til innhold

(¯`°?.¸IKM uke 41¸.?°´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

***Curious***

Heihvordetgår

Torsdag:

Mamma til 2 trollunger

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

desverre litt feil i tellingen her, fort å hoppe over noen dager da siden man vil at dagene skal gå fort.. off, enda lenger å vente.. men tenkte eg skulle ta en test på lørdag, trur det er 9 dpo da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

***Curious***

Heihvordetgår

Torsdag:

Prinsesse05, st.hans prins09

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

***Curious***

Heihvordetgår

Torsdag:

Mamma til 2 trollunger

Prinsesse05, st.hansprins09

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Skrevet

Sitter her å teller timer... Synes dagene går så forferdelig sakte frem til IKM! Har sååå lyst til å teste tidligere, men ikke så lyst til å få negativt svar fordi det var for tidlig. Venter dere til IKM, eller tenker dere å teste før?

Har alle symptomer som finnes, men regner med det er psykisk hele sulamitten. Rart at man kan psyke på seg treg mage og murringer, men antar det er sånn det bare blir når man går å kjenner etter alt mulig rart :) Føler lissom at oddsen er imot meg siden det jeg bare er i 1 pp, selv om sjansen statistisk sett er den samme som hvilken som helst annen pp.

Tanker?

Blir spennende å se hvor vi alle er om litt over ei uke.

Klemmer og kryssede fingre til alle!

Skrevet

Ok. Hiver meg inn her :)

Tror så veldig jeg er gravid at jeg sikkert produserer en rekke symptomer som kanskje bare er tull.

Nå f.eks litt øm i nedre del av magen.

IKM på mandag :)

>>

Mandag:

Mamma til gullgutt

Hurra1234

Tirsdag:

LillL

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

***Curious***

Heihvordetgår

Torsdag:

Mamma til 2 trollunger

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Skrevet

Vet om flere som har blitt gravid på 1pp så jeg ville ikke vært negativ bare pga det! :)

Jeg går også rundt med all verdens symptomer, men om det er fordi det kan ha klaffet, eller at høsten gjør meg trøtt, sliten og svimmel vet jeg ikke. Murringer hele tiden, men det kan jo være tr som melder seg! Det å slutte på p-pillen etter lang tid er jo også litt hormonforandring!

Og så er jeg så grusomt sint til tider! Haha men kanskje det er all ve tingen som gjør dette!

Skrevet

Ja, det er sikkert flere enn man tror som bli gravide med en gang, men føler nesten det er litt for godt til å være sant om det skulle skje :)

Idag har jeg fått enda flere symptomer, hehe. Er nå 8-9 DPO, og hadde masse murringer igår og idag. Har i tillegg blitt øm i den ene(!) puppen, og noe jeg bare kan beskrive som støl nederst i magen. Er i tillegg ekstremt sulten - her snakker vi hunger! Kan være kjempesulten 20 min etter middag - det er helt utrolig. Jeg som vanligvis kan gå en hel dag uten å tenke på at jeg har glemt å spise...

Og dette i tillegg til trøtt og sliten, svimmel, etc etc etc...

Krysser virkelig fingrene for at det er noe her, for ellers har jeg blitt koko :)

Skrevet

Neida, du er ikke koko! Forhåpentilgvis er du gravid, og om du ikke er det, så glir du rett inn sammen med oss andre gærne damer her inne som kjenner murringer, ømme pupper, blir sulten og kvalm hver gang el er overstått en måned :P

Selvhar vi vært prøvere siden mai, men det er først denne mnd jeg har følelse av at det kan ha skjedd noe.... ;)

Lykke til!

Skrevet

Hei alle sammen..

Jeg er ganske så fersk her inne, og er i min 2. pp nå. Jeg hadde pos.el-test fredag og lørdag som var, og venter vel ikm 16.10. (den har vært noe uforutsigbar, og jeg har tidligere aldri telt dager, kun vendt meg til å få mensen rundt 20., så det blir spennende å se)

Har jo en hel haug med symptomer, både ekstra sensitiv for lukter (som jeg ikke har brydd meg om før), litt såre brystvorter, føler jeg har økt sexlyst og en hel del andre psykiske symptomer :P Føler vel at mange av disse ofte kommer uansett, gravid eller ei.. Hehe...

Jeg har ikke gått på prev. de siste 4,5 årene, men ikke prøvd ordentlig å bli gravid før de siste to mnd. :)

*ønsker ønsker ønsker *

Lykke til alle sammen!

>>

Mandag:

Mamma til gullgutt

Hurra1234

Tirsdag:

LillL

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

***Curious***

Heihvordetgår

Torsdag:

Mamma til 2 trollunger

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Venterpå

Skrevet

Åååå jeg har skikkelig tr følelsen nå!! :( tør ikke sjekke, vil bare klage på det her ;)

Skrevet

Uff, har det selv jeg... Skikkelig oppblåst, ømme pupper, og i dårlig humør - tipper nok TR er i anmarsj her ja! Humøret blir ikke bedre av at jeg har skikkelig lyst til å være gravid :(

Håper humøret snur snart - skjønner jo at dette ikke er verdens undergang, men guuuuuuuuuuuud så dårlig humr jeg er i nå. Blæh!

Skrevet

Hey, positive tanker nå, damer! Graviditetssymptomer og TR-symptomer er da ganske likt, så det KAN jo være positivt?? ;-)

Skrevet

Mandag:

Mamma til gullgutt

Hurra1234

Tirsdag:

LillL

Bergans

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

*** Curious***

Heihvordetgår

Torsdag:

Mamma til 2 trollunger

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Venterpå

Skrevet

Ehhhh..... fant en nugattiboks i skapet.. og teskje i skuffa.... virka som en goood idè. Jeg BØR være gravid!!!

Skrevet

Haha tanken på nugattiboksen gjorde i allefall humøret litt bedre her! ;)

Skrevet

Haha :P jeg sluker alt jeg finner om dagen.. hadde vært fint om jeg hadde noe å "skylde på".

Tok en test idag tidlig. Den var selvfølgelig negativ :P men det var jo forventet da. Har ikm til onsdag. hehe.. men er så utålmodig atte fytti.

Har begynt å føle at jeg "plager" alle rundt meg med all denne graviditetspraten.. som om det er det eneste jeg driver med om dagen, og det er er det ikke, har en sønn på 2 år.. men tenker jo utrolig mye på det og merker at det skal bli godt å få ett svar etterhvert :P

Dette er min 1 pp, og jeg føler meg gal nå :P må bare si at jeg synes dere som har holdt på i flere pp er flinke :)

Skrevet

Herregud. Jeg er rett og slett veldig kvalm. Nå får jeg helt hetta altså. Jeg vil bli gravid, men jeg vil da ikke bli kvalm allerede nå. Har nesten brukket meg noen ganger til og med.

Man skal vel ikke bli kvalm før noen uker etter ikm? mmmm

Skrevet

hurra1234: har du gått på hormonprevansjon tidligere? jeg har brekt meg i begge pp (bare kommet til pp2) og lurer litt på om det har noe med at kroppen ikke er helt i laget enda??!! Eventuelt blir bare dårlig i perioder :P

Begynte jo på p-piller i en alder av 14 p.g.a kraftige menssmerter med kramper og feber.

Skrevet

Har ikke brukt hormonprevensjon på mange år, så det er det nok ikke. Igår var jeg så kvalm og svimmel at jeg sa til mannen min at jeg garantert er gravid. Idag ville han teste, så vi kjøpte test, men den var jo blankt negativ. Og jeg har ikm imorgen.

Dersom dette er tulle-symptomer så blir jeg skikkelig imponert over hva kroppen klarer å finne på av sprell ;-S

Skrevet

Ja, jeg tror vi alle tenker og snakker mye om graviditet. Jag får heldigvis pratet MYE om det både med venner, kolleger og familie. Tre av mine venninner er gravide (hun ene vet ikke at jeg vet :P) Mamma er helt på tuppa etter å bli bestemor, min kollega er gravid og hun jeg samkjører med til og fra jobb prøver også å bli gavid :) Så selv om ikke alle vet at VI prøver, så blir det masssssse gravid/babyprat, så det er bare helt topp :D

Nå skal jeg bestille nye tester!! IKM nærmer seg :):):):)

Skrevet

Tullesymptomer kan det være massevis av... jeg har sluttet å analysere kroppen og se på hver minste endring som symptomer selv om jeg tenker det litt inni meg ;) Jeg håper uansett at jeg skal teste positivt uten andre sympomer enn uteblitt TR. Kjedelig å gå og være uggen i kroppen i 3 mnd :-/

Skrevet

Meeen hvis man nå skal snakke om symptomer denne pp, så kan jeg ramse opp:

-Munnsår - kom 3 dpo.

-Fryser lett... ligger med to dyner om natta. Jeg er vanligvis VELDIG varm av meg!

-Fikk krampe i leggen i natt... mange år siden jeg har hatt dette før.

-Konstant "småstive" og litt ømme brystvorter de siste 2 dagene

Er nå 7-8 dpo.

Jah, jeg skulle jo slutte å analysere kroppen... SÅ lenge varte DET.... :-P

Noen andre som vil dele denne pp`s "tullesymptomer" fram til testing i uka som kommer? :)

Skrevet

Vuææææææææææææ, jeg fikk en knallpositiv eggløsningtest nå. Blir det ikke sagt at den kan fungere som graviditetstest? Får ta en ordentlig graviditetstest i morgen. Vuææææ, tenk om den satt på første forøk? Shit. Kommkorgen nå, fnis.

Skrevet

Ojojojoj!!!!! Spennendeeeee :):) Var å smugkikka litt inne på tråden til IKM uke 40, der var det maaaaaaange positive denne gangen! Får håpe det starter like positivt her inne også!! Lykke til i morgen! Oppdater så fort du har tissa på pinnen ;-D

Skrevet

Hei jenter! Ja så at ikm uke 40 var en virkelig fruktbar tråd blitt gitt:-). Håper at det blir like godt resultat på denne tråden;-)! Blir spennende kommende uke her... Det er så vanskelig med disse symptomene altså, gravidesymptomer og TRsymptomer er jo ganske så like!. Prøver liksom å ikke analysere alt, men det blir jo til det likevel! Nå,føler jeg at puppene er litt ømme og slikt, innbiller meg jo at de har blitt større sett ovenifra. MEN så ser jeg på dem i speilet, og da ser de ut som de små tynne lefsene likevel hahaha! Blitt rimelig slække etter å ha ammet to barn i 2 og 1,5 år;-). Husker da jeg ble gravid med første barnet, da varbjeg 26, og merket at jeg var gravid ved at jeg våknet en morgen ved at puppene stod rett opp! Det kan jeg nok se lenge etter nå hihihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...