Gå til innhold

(¯`°?.¸IKM uke 41¸.?°´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hører på en måte også til her. Hadde MA for snart tre uker siden og har ikke fått tilbake mens ennå, men hadde EL i går så da er det jo en teoretisk mulighet... IKM helt i slutten av uke 41, da. Men jeg brukte også Pergotime da jeg ble gravid i sommer, så det spørs...men jeg håper!

Ang symptomer så kjente jeg ingenting før IKM sist, men var vel heller ikke på jakt etter noen. Skal følge mer med nå;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 16.oktober, så da hører jeg hjemme her! 1pp og med fertilitetsmonitor. EL og kos i helgen :) nå er det bare å vente og ikke teste før 10 dpo her i gården....Blir spennende og se om det blir klaff med monitoren!

Skrevet

Skal vi lage en liste over testedager? (ja jeg er utålmodig...hehe) Er det noen som har ikm på mandag? *spent*

Huff, jeg har jo i utgangspunktet ikke helt trua på at det har klaffet for oss denne gangen, men jeg klarer ikke å komme ut av boblen allikevel! :( Forrige mnd var syklusen min på 23 dager, men jeg har tatt utgangspunkt i 28 dager som jeg "vanligvis" har. (Noe som ganske teit å si for jeg har jo gått på p-piller i maaange år, med unntak av en pause før mini nr.1) Dumme meg har ikke fulgt med på el, angrer litt, for greit å ha en viss peiling.

Hvis syklusen denne mnd var samme som forrige så er vel egentlig ikm 6. oktober, men jeg tar utgangspunkt i 11. oktober.

Blir litt mye "bla bla bla" fra meg av og til ;) Både spent og morgenkafferus.

Skrevet

Lister er lurt - jeg liker lister :)

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

HønePøna80

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Kopier og skriv dere inn!

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

LillL

Onsdag:

HønePøna80

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

HønePøna80

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Søndag:

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Skrevet

er inne i pp2 og håper vi har fått det til denne perioden.. hater å vente på ikm, men skal holde ut så lenge som mulig med å teste.. men forgjr måned testa eg flere dager før eg burde og mensen kom 3 dager før med styrt blødning.. men krysser finger, tær og tarmer for oss alle at vi får det til.. masse lykke lykke til damer... =) skal sende mangen gode baby tanker til dere...

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Søndag:

Lurifax

Akkurat samme her, mamma til 2 trollunger, er i 2pp, fikk mensen tre dager for tidlig etter første pp, skikkelig styrtblødning. Tenker hardt på noe helt annet til neste søndag! Pah! Lykke til allesammen! :)

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Søndag:

Lurifax

Må si jeg er veldig spent. Har vondter i magen og ømme bryster akkurat nå. Men prøver å la vær å tenke for mye på det fordi jeg er så redd for å bli kjempeskuffa :(

Jeg må ta en test før tror jeg.

Hva er de billigste testene? Både nett og butikk...vet ikke om jeg klarer å vente om jeg må bestille :P Vet ikke hvor lang leveringstid det er på sånt

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Søndag:

Lurifax

Jeg er utrolig spent selv. Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til neste uke med å ta en test. Men er vel noen tester som kan gi reelt svar opptil 4 dager før ikm. Så får prøve til helga :P også heller ta en test til om mensen ikke kommer og den første testen er negativ :P

Er redd jeg også kommer til å bli skuffa om den er negativ og det ikke gikk denne mnd.. men får ta det når det kommer.

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Skrevet

Vi er invitert på avskjedsfest til en kompis på fredag - så da kommer nok jeg til å ryke på den første testen, tror jeg... Har ikke allverdens tro på at det er skjedd noe denne pp, men har jo kjent stikking i underlivet - mer enn normalt - tror jeg. Men det har jeg jo ment å kjenne tidligere også, uten å være gravid. Aaaah - det er ikke lett dette!

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Slenger meg på her. Tror dette er vår siste pp, han er ikke enig...men nok er nok. Så da er det bare å krysse alt av fingre og tær å håpe på lykke for oss alle her!

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

EL er overstått og da har vente tida frem til IKM begynt.

Huff denne ventetida er til å bli gal av *ler*

Håper det er mange av oss som får en positiv test neste uke *smiler*

Skrevet

Virker som vi følger hverandre litt på syklusene, Babysyk85. Jeg har også 35-40 dagers sykluser. IKM 15.-18. oktober, tror jeg... Har en god følelse denne gang!! :D

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

***Curious***

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Japp, skrev meg likså godt på to dager jeg... Begynner å kjenne meg selv såpass godt at jeg VET jeg ikke greier å holde meg til lørdag.... så da blir det nok en pinne på onsdag også :P Selvkontrollen lenge leve!!

ALLE rundt meg er gravide nå, så det er virkelig på tide at det skjer noe snart.... Krysser fingre og tær nå!!!

Skrevet

Jeg vurderer å prøve å teste meg på lørdags morgen alt :P Så jeg klarer ikke holde meg spesielt lenge jeg heller ;)

Skrevet

IKM uke 41:

Mandag:

Mamma til gullgutt

Tirsdag:

LillL

Mamma til 2 trollunger

Onsdag:

HønePøna80

Hilde_85

*Iselin*

***Curious***

Heihvordetgår

Torsdag:

Fredag:

Spenna

Lørdag:

Dossa

***Curious***

Søndag:

Lurifax

Sistegullet

Bondespira

Jeg lurer også på å kanskje ta en test allerede på lørdag. Er jo så spent, føler meg gravid allerede, men det er nok bare innbildning.

Lykke til alle sammen, krysser fingre for oss.

Skrevet

Huff! Jeg er litt sånn hvis dere gjør det så gjør jeg og! Haha snakk om å være lettpåvirkelig da!! :) skal prøve å holde meg så jeg ikke blir dobbeltskuffet :(

Skrevet

Haha, ja jeg er også i det positive hjørnet denne gangen :P Erklærer meg herved gravid til det motsatte er bevist ;-D

Skrevet

Heisa! Slenger med her jeg også:-). Ikm 12-13 oktober. Er i 2pp nå. Utålmodig som bare det hehehe. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Du får skrive deg på teste-kalenderen vår ;)

Skrevet

Hei! Ja det skal jeg gjøre, plundret bare litt med ferdighetene på denne ipad'n, men skal nok få det til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...