Gå til innhold

(¯`°?.¸IKM uke 41¸.?°´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, noen som har IKM i uke 41? Jeg har IKM 10/11 okt. Jeg regner med el kommer i dag, jeg er som regel litt tidlig ute:) Lykke til alle sammen, håper det er denne måneden vi skal lykkes!!! Nå skal jeg på bytur med 3åringen, og nyte en etterlengtet fridag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM i slutten av uke 41.

Venter EL ca 2. Oktober og håper vi klarer det denne gangen *smiler*

Merker at tålmodigheta mi begynner å minke *ler*

Skrevet

Jeg har ikm 11 okt. :)

Så har jo ikke hatt el enda, så ingen symptomer enda ihvertfall ;)

Spennende mnd :)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også :) Ikm 12. Oktober, og er i 3. pp nå. Håper at det hår veien denne mnd :) Lykke til alle sammen :)))

Skrevet

Slenger meg også på her! :-) Har ikke helt stabile sykluser, men har ikke hatt EL enda, så regner meg IKM er i uke 41. Utifra forrige syklus vil den bli 14.okt, håper den ikke blir lenger enn det, for 40 dager holder lenge nok!!!!

Lykke til!

Skrevet

Hei damer! Jeg slenger meg også på her, har ikm heelt i slutten av uke 41, nærmere bestemt 16.okt. Dette er andre pp, og jeg er om mulig kanskje mer spent en første gang! Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Da er det el tid for oss! Og så er det jo bare noen dager til den o store symptomjakten starter. For ikke å snakke om den evige ventingen på det vi ikke vil skal komme... Jeg blir helt skrullete av dette, jeg:) Men, men - jeg mister ikke håpet! Satser på at dette er måneden for oss, jenter!

Skrevet

Plutselig fikk jeg dårlig tid! Trodde jeg hadde EL en gang i neste uke, men når jeg var på do istad oppdaget jeg EL-slim. Vi som skulle starte "innspurten" i helgen! Har ikke hatt sex på en uke ca. Er det for sent nå da?

Skrevet

Jeg vet ikke om det er for sent, men ville vel kjørt på med litt morro for sikkerhets skyld :) heia oss! ;)

Skrevet

Fikk lagt inn litt aksjer idag tidlig! Håper det holder, men har ikke de største forhåpningene enda. Har regnet ut at jeg har ikm i uke 40, så da må jeg forlate dere! håper vi sees snart på 1.trimester!!!!

Lykke til jenter

Skrevet

Fikk positiv el-test på mandag. Sex da, men ikke i går. (syk gutt i senga ødela litt for stemninga :P )

Håper på å kunne få tatt det igjen i kveld ;)

Så snart er vi i dpo-skrulle-land :P

Skrevet

Hehe, Hilde_85 - jeg er der allerede, og nå er det jo bare å vente og vente og vente litt mer... Jeg har vært syk og forkjølet i perioden jeg hadde el, og det har jo ikke gjort lysten spesielt stor hverken hos meg eller mannen... Men, men. Vi gjorde et par halvhjertede forsøk - men det spørs nok om det var nok. Har vel ikke de største forhåpninger denne pp.

Lykke til i kveld! Håper dere får tid til hverandre!

Skrevet

Hei! Jeg tror jeg passer inn her, har ikm i midten av uke 41. Litt uregelmessig syklus etter at jeg slutta på p-piller i mai. Men krysser fingrene for harde livet for at dette skal bli måneden der spiren sitter. Dette blir mitt første barn, så forventingene er store:) Men tiden mellom el og ikm er forferdelig laaaaaang... Flere som har det på samme måte? Tviler ikke:)

Lykke til alle sammen!=)

Skrevet

Dagene fra første mensdag til el går myyye fortere enn dagene i DPO land :P

Ikke rart det kalles skrulleland/uke :P

Skrevet

Hei hei :) Blir med her jeg, dette er 1 pp. Har ikm i uke 41, 12 oktober :P Veldig spennende ! :)

Skrevet

Ventetiden føles lang ja! :) Jeg går rundt og inbiller meg selv at jeg ikke er på symptomjakt, men så tar jeg meg selv i hele tiden å analysere alle følelser! hehe huff Jeg vet ikke helt om jeg har tro på denne perioden heller :( Jeg har ikke fulgt med på el, så jeg går bare ut i fra kalkulatoren og en syklus på 28 dager. Da har jeg i såfall min siste fruktbare dag i dag!!! Og ikm 11. oktober! For å si det sånn så har det pga mye jobbing og sykdom hos begge blit lite action her altså! Men jeg har jo fortsatt håp om at kroppen min ikke følger kalkulatoren! hehe

Det at jeg har "symptomer" er jo ikke så rart, for etter at man slutter på pillen så er det jo endel hormonforandringer som skjer uansett! Merket på første tr at det var noe heeelt annet en den 2 dagers blødningen jeg pleide å ha på pillen!

Jeg krysser fingre for alle sammen! :)

Skrevet

Får hive meg med her jeg også. Ikm 14 okt. Har prøvd siden i august i fjor. Hadde SA i okt og des:( I tiden etter det har min kjære slitt med alvorlig sykdom,så da har prøving blitt lagt på hylla. Nå er vi igang igjen å håper det snart er vår tur igjen:) Vi har heldigvis en solstråle på snart fire år som gjør denne prøvingen og "feilingen" litt lettere! Lykke til alle håpefulle;)

Skrevet

Ingen følelse av at det er noe, 4 dager etter positiv el test. Hihi.

Men kanskje jeg kan si noe annet neste uke :P

Men har liksom på følelsen at det ikke klaffa :S

Vet ikke helt hvorfor, men får bare vente å se. Men fallet blir ikke så stort da når jeg ikke tror det er noe der. Så får jeg heller bli positivt overraska om vi er heldig den her mnd :)

Skrevet

Det er vel kanskje litt tidlig for at det skjer så mye hos oss, damer, men tenkte jeg skulle sørge for at tråden ikke forsvant til side 2 :)

Jeg kan ikke skryte på meg hverken det ene eller det andre - alt av symptomer uteblir enn så lenge. Vi får håpe det skjer litt mer spennende ting etterhvert...

Fortsatt god venting! :)

Skrevet

Ikke noe som tilsier graviditet her ihvertfall. Har jo ikm tirsdag i uke 41, så om jeg hadde merka noe burde det kaaaanskje ha dukka opp noe snart. Men man kan jo aldri vite. Vet jeg kommer til å bli litt skuffa om TR dukker opp, men tror ikke det blir så alt for ille fordi jeg ikke har tro på at jeg kommer til å bli gravid før om 2-3mnd :)

Skrevet

Hei! Melder meg inn her! IKM mandag uke 41. 11 pp, så meget klar for å bli gravid nå. Hatt en lang pause fra BiM for å prøve å "slappe av" litt ifht det hele. Blir også svært stresset av å gå til gyn og ta blodprøver ol.

Siste desperate forsøk er at både mannen og jeg inntar div helsekost morgen og kveld. Har ringt homeopaten også.

Noen andre som har prøvd/prøver helsekost/alternativ medisin??

Skrevet

Oj, her henger jeg meg på også! Har IKM 11.- 12. okt. Er bare i 1. pp, men har vel hatt alle gravidsymptomer som finnes hittil - helt klart et psykisk tilfelle jeg ja...

Spennende å se hva som skjer til uka, selv har jeg ikke store forhåpninger så tidlig, men krysser fingere for oss alle sammen!

Skrevet

Noen som har opplevd at de har ømme pupper etter el? Det har jeg nå, og i tillegg små stikk nederst i magen... OG de to siste nettene har jeg løpt på do... Men føler meg ikke gravid, fordi jeg vet at det er sååå lett å innbille seg alt.Har ikke ikm før slutten av uke 41. Hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...