Gå til innhold

tidlig UL i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

ul i uke 8, er det innvendig eller?

samboer vil gjerne være med, men det vil ikke jeg om den er innvendig:O

flaut nok som det er i den stolen gitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg også:) ! Er veldig spent!

Den er nok innvendig ja.. Jeg har hatt med mannen min før, synes ikke det er flaut. Jeg fikk en hånduk som jeg hadde over mage/lår. Følte meg ikke så naken da. Mannen min var aldri"der nede" å kikket heller.. Uansett, så har han sett alt før:P Det som kanskje var litt rart, var at gynekologen var en mann:P

Når i Oktober skal du til UL da? Og er det en spesiell grunn?

Jeg er henvist til tidlig UL pga jeg hadde en graviditet utenfor livmor tideligere i år. Håper alt går fint denne gang!!

Masse lykke til:)

Skrevet

Det er innvendig ja. Mannen din vil nok ikke kikke rett inn der heller, så det går nok bra :D Jeg hadde også en mannlig gynekolog, men det gikk helt fint. Tok ikke lange tida :)

Skrevet

Kjæresten min får beskjed om å stille seg oppe ved hodet mitt av legen, og hvis du tar på deg en litt lang topp så føler du deg sikkert litt mer diskret.

Sist tok jeg selvsagt på meg den korteste toppen i skapet så følte meg litt teit der jeg labba rundt som Donald

Skrevet

7 oktober tror jeg det var...

ingen spesiell grunn...anna enn at jeg bekymrer meg forferdelig...gjorde det sist å....

så er bare ute etter å se det her bankende hjertet...så skal jeg ikke før i uke 12 igjen:)

takk takk=)=)

lykkt til =)=)

Skrevet

har også mannlig gyn...

får se om han blir med hehe....

er ikke HELT komfortabel med den der innvendige UL....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...