Gå til innhold

Er prøvere...Synes all spermen bare renner ut i timene og dagene etter sex?

Anbefalte innlegg

Har vært prøvere en stund, og når vi har sex blir jeg alltid liggene på ryggen med bena høyt i sengen i ca 30 min etterpå før jeg går på do..

Det kommer da mindre sædrester ut enn hvis jeg hopper rett på bena etter akten, men etter noen timer og dagene etter virker det som alt har rent ut igjen sammen med eggløsningsslimet..for hver gang jeg er på do kommer det masse masse slim og sædrester:(((

Har eggløsning i dag eller i mrg, og vi har hatt oss i går og på søndag.. er det mulig at noe overlever og ikke renner ut og kan evt befrukte egget som kommer i dag eller i mrg..

Mannen har reist på forettningsreise i går, så blir ikke mer prøving denne perioden utover det vi har prøvd..

Kan jo ikke ligge i sengen hele dagen heller for å passe på at det ikke renner ut heller...

SÅ KAN NOE OVERLEVE, eller renner alt ut igjen...

Kanskje teit spm, men er helt ny i gamet...

Noen som vet og har peiling på dette??

Fortsetter under...

Jeg vet om ei som i starten av sin seksuelle karriere trodde at det var et prevensjonsmetodel siden det kom ut igjen. Funket særs dårlig, for å si det sånn..

Selvsagt har det ingenting å si.

Det er meningen at en del skal renne ut igjen. Bare de sprekeste spermiene som gir seg ut på klatretur, de som ikke hadde blitt noen bra baby av klarer ikke det. mange spermier er bare "fyllmasse" noen er misdannet og noen er døde.Du skal se at det er mange nok igjen! naturen er ikke dum, vet du!

Slapp av! Det er alltid mange som svømmer iherdig og når fram, det trengs i teorien bare en enkelt sædcelle vet du! (selv om det er utrooolig mye annet som skal stemme også)

Det er ikke alt som renner ut igjen og det er noe så vanvittig mange sædceller der at det gjør ikke noe at så mye renner ut igjen. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...