Gå til innhold

Hjelp, gråe hårstrå..grått hår..

Anbefalte innlegg

Jeg har nappet innimellom, men nå er det så mye at jeg ikke kan/gidder det mer. Er mest på undersiden av håret, framme og noe som stikker opp på toppen av hodet. Tenkte flette håret fra siden framme og bakover, men da kom alle de grå hårene fram og det så ikke fint ut. Er lei meg nå.

Jeg har aldri farget håret i hele mitt liv, men nå må jeg begynne med det? Hva gjør dere andre som har fått grått hår tidlig?

Hva koster det å farge håret hos frisør? Gjør du det selv?

Trenger råd og hjelp her:-(

Fortsetter under...

Velkommen til klubben:-)

Jepp, det er litt nedtur å innse at det fra nå bare går nedover. De grå hårene blir flere og flere, og man kan ikke nappe, nei.

Du kan farge hos frisør eller hjemme, det blir selvsagt finest hos frisør. Jeg betaler ca. 2000 kr for farging og klipp. Du må regne med å måtte gjøre det ca.hver 5. uke hvis du ikke skal ha grå ettervekst. Det vises godt.

Jeg farger ikke! Begynte å farge håret for moro skyld i 20årene, men det må jo farges en gang i mnd for å unngå ettervekst. Det vil jeg ikke bruke tid og penger på! Nå er det begynt å bli ganske grått, jeg striper forsiktig så det blir jevne overganger og lar det stå til. Jeg er 40 og ble tidlig grå etter sykdom for at par år siden, men jeg synes ikke det gjør noe lenger. Men nå var jeg lys blond og litt kamuflasjefarget i utgangspunktet, da.

Å huff å huff, det var dyrt. Men jeg har ikke lyst til å ha helt grått hår i en alder av litt over 30..

Jeg får psyke meg opp til å ta en tlf til frisør.

Forresten, hvorfor farger du ikke selv ? Har som sagt ikke peiling på farging..

Fordi det er vanskelig å finne riktig farge selv, og det blir ikke like fint. Fargen sitter ikke like bra som hos frisøren heller.

Belag deg på nesten månedlige turer til frisøren hvis du vil holde de små grå unna;-)

Jeg fikk mine første grå hør noen dager før 20 års dagen min. Er nå 37 år.

Jeg farver håret selv siden jeg fant ut at det ble for dyrt hos frisøren.

Jeg har funnet en farve som er veldig lik min egen og farver kun etterveksten ca. hver 5-6 uke.

Hos meg holder den like bra som hos frisøren, men veldig mye billigere.

Annonse

Jeg nappet i starten(var faktisk under 30 da de første dukket opp).

Men har lært meg å farge selv, for ellers hadde det blitt en dyr affære ;) Må farge ca hver 4.. uke.

Finn en farge som er mest mulig lik din egen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...