Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som selger helt NY eller nesten Ny Emmaljunga vogn på finn.no??

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst på en Emmaljunga vogn, men etter å ha fulgt med på finn.no et par mnd, ser jeg at det er veldig mange som selger helt NY vogn eller nesten NY vogn(brukt1- 6 mnd)..

Noen som vet grunnen til dette, jeg tenker jo med en gang at vognen ikke står tl forventningene deres, og at jeg da ikke bør velge en Emmaljunga vogn....

Fortsetter under...

Veldig mange selger Duo Edge/mondial etter bagperioden fordi de syns at vognen blir veldig mye tyngre med sportsdel på. HVorfor mange selger CityCross aner jeg ikke, men mulig de ikke liker hjulene den har(som meg :-P) Men nå selges det sinnsykt mange cc`er og da så kanskje derfro. Alle kjøpte jo CC ettar den vant en eller annen test for ett par år siden.

Eg har fremdeles mi Emmaljunga Edge Duo vogn og er storfornøyd! Ikkje syns eg den blir så masse tyngre med sportsdel på heller. Men eg får no som sist vinterunge så derfor har eg min lenger enn berre 6 mnd når ungen kjem snart. Kanskje nokon velge ei anna lettere vogn viss det nærme seg sommer/ vår når deres barn skal i sportsvogn?

Syns ikkje du skal henge deg opp i det. Kjøp Emmaljunga viss du vil ha det, eg anbefale den. Og sjølv om andre er best i test så er ikkje dei kanskje best i test neste år eller året etter.

Lykke til :)

Jeg har legt merke til at det er mange som selger etter dei er ferdige med bagvognen. Grunnen kan jo være at dei bor i en by der det kan være greit med en mindre sportsvogn. Eller så synes dei kanskje det er tungt å drasse inn og ut fra bilen... men bor man på et mindre sted hvor man skal trille på grus i tillegg så er det veldig greit med emmaljunga.

Kvaliteten kan du stole på altså! Dei er blant dei beste vogna. Produsert i sverige i tillegg.

Jeg har hatt denne og solgte den da mini var 4 mnd. Baggen er knøttliten og med posen og alt så ble det fort trangt.

Det er den beste sportsvogna på markedet av den typen, men jeg ville gått for en lettere vogn. Husk at det er sportsdelen du bruker lengst!

Legg merke til at de aller fleste vognene som selger har Sportsunderstellet, det som er vendbart. Det er det aller tyngste understellet (blant de tyngste, kanskje det aller tyngste på markedet i Norge) av understellene til Emmaljunga. i tilleg er det dårligere fjæring på det enn de andre. Det er derfor så mange selger unna vogna når barnet skal over i sportsdel. Dette unngår du om du kjøper et av de andre understellene, de er lettere og bedre fjæret.

Annonse

hei. jeg har solgt min nitro city etter ca.6 mnd.

fordi jeg har kjøpt den når mini var 8 mnd rett og slett fordi jeg hadde lyst på en lettere vogn etter simo

og solgte den så pass raskt, fordi han hele tiden har hatt en egen sovevogn i barnehagen, og er blitt stor og ville helst gå selv

det var nok med en trille fra han var 15 mnd

Korfor er Simo vogn billigere på finn.no en Emmaljunga. Simo vogner går for halv pris og Emmaljunga til over halv pris? Simo og Emmaljunga er nesten samme vogna men Simo kan ein forandre farger inne i med meir utstyr til.

Simo er laga i kina, emmaljunga laga i sverige. Og understellet på emmaljunga er av ei bedre kvalitet, sa butikkdamen til meg. Så satte hun begge vogna ved siden av hverandre og da så jeg også forskjell på understellet på dei. Emmaljunga si er kraftigere. Holder sikkert lengre enn simo si. Men jeg liker simo sine vogn. Så jeg skal ha simo duo når den tida kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...