Gå til innhold

Svart topp hvitt skjørt svarte sko

Anbefalte innlegg

Jeg skal i barnedåp om ett par uker.

DILEMMA:

Svarte høyhelte pensko, hvitt smalt skjørt til rett over knærne, og svart topp.

Eller svart topp, svart smalt knekort skjørt, og svarte pensko.

Eller svart topp, svart smalt knekort skjørt og svarte høyhælte støvletter som går opp til knærne..........

Synes selv svart topp, hvitt skjørt og svarte pensko var pent, men er ikke noe flink med slikt, og usikker på om man kan ha svart topp, hvitt skjørt og svarte pensko.....

Og skal man da ha smykert i sort/sølv, eller hvitt/pærler dersom man har svart topp hvitt skjørt og svarte sko??

Noen med stylistpeiling her ??

Barnedåp vi snakker om her altså......

Tenk om jeg hadde hatt bunad...........sukk hjerte.............

Fortsetter under...

Svart topp og hvitt skjørt høres ikke så bra ut spør du meg.. Da ville jeg heller tatt helsvart og kjørt på med tilbehør i farger som lyser opp antrekket. Kanskje et sjal i fine farger, + veske etc. Og jeg ville valgt svarte pensko, ikke støvletter i en dåp.

Støvletter passer ikke i barnedåp. Ville heller ikke hatt hvitt skjørt. Så av disse alternativene ville jeg hatt helsort, men da må du har farge på tilbehøret. Helst ville jeg hatt en annen farge på toppen. Syns også det nesten alltid er penere med kjole enn skjørt og topp.

Støvletter blir kanskje ikke pent nok.. Syns du bør gå for pensko, altså de sorte høyhelede. Hadde gått for helsort antrekk. Du kan sprite opp med sjal/skjerf, smykker og veske hvis du vil.

Personlig er jeg ikke veldig glad i sort og hvitt når det brukes mot hverandre i så store ensfarvede plagg. Hvis du skal gå med sort og hvitt tror jeg det hadde vært penere om skjørtet var sort og toppen hvit, men ser jo at du ikke har tatt med det som alternativ.

Men - det viktigste er at du føler deg vel, og jeg har ikke sett deg, så kan hende du er kjempefin i det antrekket du likte best.

Annonse

Svart og hvit er veldig store kontraster, og når man skal ha et todelt antrekk bør det være litt ton-i-ton synes jeg.

Jeg ville også gått for helsort og pensko, støvletter passer bedre til byturen enn barnedåpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...