miepia30 Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Er det bare meg igjen på overtid? 1 uke over termin nå..... Kjennes ut som 3 ettersom storebror kom 2 uker før tida. Det har vært tunge dager, men det går faktisk bedre nå som enden er nær. Har blitt lovet igangsetting på fredag hvis jeg ønsker og det tror jeg jeg takker ja til altså. Syns det er lenge å vente til mandag 12 dager over tida.
miepia30 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2011 nå håper jeg "jobber med saken har klart det" ikke svarer, nå er det hennes tur til å føde
Tre små troll :) Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Uff, det må være tungt å gå så lenge over når man fødte to uker før med første. Har alltid tenkt at det følger et mønster... Det sier jo alle leger og jordmødre, at det ligger i genene nedarvet fra babyens mor og far. Jeg har født noen dager over UL termin, men på mens/eggløsningsterminen begge gangene, men med andremann var jeg sikker på at det skulle skje før. Hadde mange falske alarmer i 3 uker før jenta til slutt kom, så det føltes som om hun kom "langt over tiden". Denne gangen skal jeg ha KS en uke før (8 dager til), og det deiligste med det er å slippe den ventingen! Hold ut Miepia, du er snart i mål!!
miepia30 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2011 Takk! Har hatt så mye kynnere og masrier og falske alarmer at målet var å ikke føde prematurt, ble bedt av leger og jordmødre om å trappe ned på travel jobb så det ikke ble prematur fødsel men jeg jobba tida ut. Og var så fornøyd med å nå 37 uker og tenkte bare jeg fikk et par dager til å slappe av i permisjon så kunne baby bare komme. Men neida. I uke 38 gikk slimproppen og i uke 39 var jeg på vei ut døra for å dra til føden for jeg hadde vonde rier og tegningsblødning. Men så stoppa det bare helt opp. Og siden har det vært fredelig. Mystiske greier. Vel vel, humøret er ikke så verst nå ettersom jeg uansett får baby ut i helga
lillemor :o) Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Jeg er her fortsatt, 11 dager over termin..:/ Har time på sykehuset kl 13 i dag, og da blir det nok igangsetting. Har overhodet ingen tegn til At kroppen skal løse dette på egenhånd.. Hadde en natt forrige uke med uregemessige rier, men det gav seg og etter det har det vært helt stille. Er veldig spent på hva dagen bringer i dag!!
miepia30 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2011 Lykke til i dag da! Men du har inntrykk av at det blir igangsetting? De gir deg ikke noen dager til vel? Det er vel stort sett bare Bergen som er så trege at man får gå mer enn 12 over. Sitter selv på overtidskontroll nå. Slapper av i CTG stolen.
lillemor :o) Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 ja, de sa det på forrige overtidskontroll som var 6 dager over, at policy for igangsetting er 11 dager over... Så da løper jeg gråtende ut fra sykehuset om de mener noe annet i dag...:/ Sykehusbagen blir med i dag iallefall!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå