Gå til innhold

opplevde du dette???...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei :) jeg er mor til en 9 mnd gammal gutt, fra jeg var rundt 4 mnd på veg(fekk mage fort!!) har ikke min samboer hatt noen sexlyst, jeg finner dette meget frustrerende å føler meg lite atraktiv pga dette. har gjort de meste for å få fram noen respons..(koset med ham slik han liker, sexy undertøy, frekt undertøy men ingenting) han sier han rett å slett ikke har lyst, har avvist meg utallige ganger, vil ikke kline engang!! savner å være nær ham!! nå er de bitt slik at jeg har gitt opp, dagene går å lysten min er ikke der lengre med tanke på sex, nå savner jeg bare at han skal holde rundt meg å kysse meg, også savner jeg de blikke han alltid sendte meg før...

 

ps: han kysser meg å jeg får sitte i armkroken å han stryker lett over meg når han går fordi meg, å jeg vet han er glad i meg, de sier å viser han hver dag.

 

noen andre som har de slik? frustrerende!

noen råd om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere ikke hatt sex siden du var 4mnd på vei? Vet mange menn kan ha vanskelig for å ville ha sex mens kjæresten er gravid fordi de er redd for å skade barnet, men rart han ikke ville kline eller kose en gang da:-/

 

Har dere snakket sammen om hvorfor evt han ikke ville ha sex? Skjønner at det er frustrerende for deg! Hadde gått på veggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke tar dette ille opp, men det er et faktum at man kan miste lysten om partner forandrer seg mye fysisk. Om du f.eks. har lagt på deg veldig mye og ikke fått det bort nå 9 mnd. etter fødsel, at du aldri pynter deg på hverdagene slik du gjorde før osv. Jeg sier ikke at vi damer må slanke vettet av oss og gå rundt som barbiedukker hjemme, men om en mann har blitt sammen med en når en var slank og så plutselig legger på seg 30 kg så kan ikke mannen noe for OM han skulle mistet den seksuelle tiltrekningen. Slik er jo også vi kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp 5 kilo under svangerskapet, har aldri vore noe slank frodig :D(fekk strekkmerker, men dette har han ikke sett), han har ikke sett meg naken siden jeg var 4 mnd på veg, jeg får ligge i armkroken hans når vi legger oss å han kysser meg. men jeg tror jeg rett å slett er blitt så redd for å bli avvist en gang tila t jeg ikke tør prøve mer... de gjør så vondt!

 

jeg pynter meg, barbera meg, sminker meg...vil ikke glemme meg selv opp i dette, vil føle meg bra selv om jeg er blitt mor ågså vil jeg no at han skal se meg :)

 

har prøvd å si noe til ham, spør ham hvorfor, men han sier bare at lysten ikke er der lenger...å han sier også at de ikke har noe me meg å gjøre,...men når du har blitt så avvist som dette så lenge kan man ikke unngå å tenke at de er meg..

 

vil ikke at de skal høres ut som om jeg er nymfoman, men den sexen vi hadde før, var fantastisk!! uansett kor vi var hadde vi sinnsykt bra sex, han var impulsiv, bestemt.

 

har dere hørt om andre som har de slik?

tusen takk for at dåkke forstår meg :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er ingenting! Du må nesten ta den "fæle" praten med mannen din. Forklar hvordan du føler det. Jeg synes det er uvanlig at en mann blir sånn, mennene tar jo egentlig hva det enn er bare det har et hull:P

Onanerer han?

Så han litt mye under fødselen? Noen menn får avsmak etter å ha sett sitt hellige sted bli ramponert. Noe jeg ikke klarer å forstå, siden det skal være dama man er glad i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd, men han lukker seg helt. nei, han sier han ikke onanerer heller, men kan jo ikke vite helt sikkert de...

han var heller ikke me meg på fødselen, å min fødsel endte i keisersnitt. grunnen til at han ikke var med på fødsel var at de var vi blitt enige om at jeg ville ikke at han skulle se meg slik åde ville egentli ikke han heller:P forståelig nuk, men han var på sykehuset :)

 

har hørt at menn kan gå i opptil to år ette fødsel uten å ville ha sex.. men forstår de ikke når de gjelder ham.. en slik helomvenning, fra å vere kåt kor som helst kor tid som helst- til å ikke tenke på sex engang..

 

hvet jeg syter fælt nå, men jeg har gått i over 1 år uten sex, jeg er desperat!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen menn er dte en slags frykt for å skade barnet i magen. Det kan også være at kvinnen får e slags "madonna"-status i hans underbevissthet, så hun ikke må "tilsmusses" med sex. Det er ikke så veldig rasjonelt, men ikke så lett å gjøre noe med hverken for mannen eller kvinnen. Man må egentlig bare respektere ham for dette. Lysten kommer nok igjen når babyen er ute (men da spørs det jo om DU har så lyst...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, forsto de ve etterkvart under svangerskapet, men barnet er komt å barnet er 9 mnd gammal . .

hvet at damer kan ha de slik lenge, å at det vel er de samme for menn som for kvinner, lysten kan forsvinne. men forstår de mennene som går igjennom dette så godt nå... stakkars, stakkars menn.

 

seie for all del ikke at de som ikke har lyst er slemme, de kan ikke noe for de, men frustrasjonen er høg når de går lang tid...hvet hvordan jeg har de, kan bare tenke meg hvordan de er for en mann.

 

har bare så lyst å kunne kline me han på sofaen igjen, trenge ikke ende i sex, bare litt nærhet :P hehe

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, hva med å sende en skitten melding til ham av og til, piffe opp praten. lage til en filmkveld der du sette deg på fanget hans, se hva som skjer ...

håper de ordner seg for deg/dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe annet som ligger bak? kanskje han er deprimert?

Bruker han noe medisin? Mange medisiner har bivirkninger som nedsatt sexlyst.

 

Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det første ville han ikke ha sex i svangerskapet da han var redd for å skade barnet eller at noe skulle skje. Etter fødsel tok det laaang tid før han ville, fordi han så litt for mye under fødsel mente han..hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mannen min ville heller ikke ha sex fra jeg var rundt uke 8 på vei. Jeg hadde hatt to spontanaborter tidligere og han var redd for at det var hans skyld at jeg hadde abortert. Da vesla var født så var det innmari vanskelig å ta opp sexlivet igjen. Det endte med at vi fikk barnevakt hvor hun overnattet da hun var 3 mnd. Vi drakk oss fulle, snakket ut og hadde skikkelig sex. Mannen innrømmet at han syntes det var vanskelig å ta opp igjen sex, men nå jobber vi aktivt med saken. Vi måtte rett og slett bli vant til å omgås seksulet på nytt igjen. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er ikke enkelt når de er opphold så lenge, blir nesten som fyste gang med ham ijen, hehe, heilt rart :P tusen takk for at dere har svart :) får vel berre prøve å sjå hvordan de går, må vel gå seg til teslutt :)

 

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...