Gå til innhold

lite liv for tida....bekymra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vert veldi mye aktivitet i en måne nå, og siste dagne har det bar evert så vidt jeg har kjent noe, bare som en liten dult...er dette normalt at dem "dabber" av litt i perioder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini her kan være kjempe aktiv i uker for så å ikke kjenner noe omtrent i noen dager:(

jeg blir kjempe bekymra, men ikke hørt no om at det er noen fare.

hvor langt er du?

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Jeg hadde nok ringt føde avd på sykehuset hvis det ikke er så langt fra der du bor. De pleier ofte å ta inn samme dag eller dagen etter på en liten ultralyd. Ring å hør! Eller ring legen/jordmoren din. En telefon skader aldri. Hadde vært bekymret jeg også. Men det er fordi jeg er 23 uker. Skal jo ikke kjenne regelmessig liv før uke 24. :)

Lykke til!

Skrevet

er 24 idag, og vet man ikke skal kjenen regelmessig liv før etter 26, men når man har kjent så lenge og det har vert så tydelige spark og sånn så tenker man jo litt. skal ringe jordmor/ lege og høre tenker jeg...

Skrevet

woooohoooo=) gjorde ett forsøk på å shave bein og bikinilinje isted og det resulterte i et jeg satt hallveis oppå vasken og kava, er jo en mage som strutter seg fram her :P

midt i seansen så er det en liten fot som står rett ut!! kjente den så tydelig, så ble den borte og hun holdt ett saligt leven der ei stund, så jeg vet nå at hun bare har hatt litt ferie, eller jeg har vert så bekymra og stressa i hue jeg ikke har merka de små tegna hun har gitt meg.. lillejente mi <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...