Gå til innhold

Dunpose/vinterpose til bilstol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett at odenwalder mini er en grei pose, så om noen har en rimelig til salgs, så hyl ut. ;) Jeg ser ingen på finn.no til fornuftig pris med tanke på at det også må betales frakt. Da er de fleste like dyre som om jeg må kjøpe på butikken ny.

Har du sett at barnas hus har denne på tilbud nå til 699,-?? Mener en koster ca 1000kr til vanlig... Jeg har lyst på denne selv, men synes den er dyr selv på tilbud... Men som du sier, de er ikke så mye billigere på finn.ne heller...(hvis man skal regne med frakt)

Lurte på å ta en svarige tur å sjekke der om de har billigere poser =) Ellers så kommer jeg til å ønske meg en slik pose av besteforeldrene til jul (siden han kommer rett før jul)

Er det en babyutstyrsbutikk i nærheten av deg da?? Her er det faktisk billigere poser (ikke dun da) på de små butikkene fremfor de store kjedene... Fikk tips av ei venninne i dag om fora fleece pose (fra babydan eller noe i nærheten) på den lokale babyutstyrsbutikken til rundt 200kr =)

Annonse

Vi skal også ha baby i des.. men jeg skal ihvertfall se på en slik pose =) kan være at de har dunposer også der, vet ikke...men har ikke råd til pose til 700kr så jeg ser hva alternativene er i hvertfall =) Og en tykk fleecepose er uansett bedre enn ingen pose =)

Jeg kommer uansett til å bruke mye ull tøy på babyen gjennom vinteren =)

Odenwaldr babynest mini er kjempe god. Den er så verdt pengene. jeg kjøpte min for 3 år siden på tilbud til 499 på barnas hus. :) De holder kjempe lenge også. jeg bruker kun ullstrømpebukse og ullbody under pluss lue på hodet når jeg er ute med baby og bruker den. Den er genial. =) slipper å balle på en liten baby så mye klær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...