Gå til innhold

Hvem er mest heldig av disse to barns mødrene i dine øyne:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun med to gutter

Hun med to jenter

Hun med en av hver jente eldst?

Hun med en av hver gutt eldst?

 

Siden det er så mye mas om dette med hva som er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ingen ordelingsfeil i hovedinnlegget, jeg ser derimot særskrivingsfeil.

 

Jeg tenker at alle er like heldig. Er ikke så nøye for meg hvilket kjønn jeg får, det viktigste er at barnet er friskt og at jeg faktisk er så heldig at jeg kan få barn! En av hver er flott, hvilken rekkefølge er det samme - og jeg har to jenter og en gutt, så jeg har fått i både pose og sekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de som har barn i det hele tatt er heldige...om det så er gutter eller jenter.

 

Syns også tobarnsfedrene er like heldige som mødrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en av hver. kunne ikke falle meg inn å ønske meg noen andre barn enn de jeg har fått. hadde jeg fått dem i omvendt rekkefølge så hadde det ikke spilt noen rolle. hadde jeg fått to av likt kjønn så hadde det ikke spilt noen rolle. det spiller heller ingen rolle hvem av dem som er eldst.

 

jeg synes alle som har fått barn heldige. ingen er mer heldig enn andre, uavhengig av kjønn og antall.

 

men ifølge småjenter og halvdumme tenåringer så lever jeg "drømmen". jeg har fått en gutt og en jente hvor gutten er eldst. "så han kan passe på lillesøsteren sin når de blir eldre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke...

Jeg har fått to gutter, så ei jente.

Jeg syntes det er perfekt, men det er jo mine unger så ikke så rart jeg syntes det.

Skulle jeg fått enda en (noe jeg aldeles ikke planlegger) tror jeg at jeg ville hatt en gutt til. Men det er bare fordi det er så "lenge" siden jeg fikk en gutt :) Kunne sånn sett også ønsket meg ei jente, så snuppa hadde fått en søster... Meeen, de får nok klare seg uten okke som!

 

Det å kunne få barn er perfekt! Og selv om man ønsker det ene eller det andre så skal det veeeldig mye til å bli misfornøyd med sine egne barn, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...