Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode tips til hvordan man kan få ullklær skikkelig rene? Her har mini gulpet og grapset utover ullbodyene sine, og de blir jo ikke rene på ullprogram i det hele tatt.

Med bomullsklær har jeg jo kunnet slenge det inn på 60 eller 75 grader og da har matrester etc. forsvunnet lett, men gjør jeg det med ull kan jeg vel bare bruke det til å kle på bamser med etterpå... :-)

Alle gode tips mottas med takk. Litt kjedelig å ha en liten som ser ut som han har grapset seg ut før han i det hele tatt har fått frokost. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker alle ullklær på 40 grader og et vanlig program. Ikke så langt program, men det blir rent!

Kan være forskjell på ulike merker om det går bra eller ikke. Jeg har fra, Polarn o Pyret, Cubus, og Name It. Har også lagt de i bløt med flekk fjerningsmiddel en liten stund ved vanskelige flekker.

Lykke til!

Skrevet

Ved at du får kjøpt ett "sitron såpe stykke" på babyshop som skal fjerne alle slags flekker på ull hverfall :)

Skrevet

Har hørt at noe som heter gallesåpe skal ta det. Tror de har det på claes ohlson. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...