Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Denne lille karen legges rundt i 21tiden, og han bare skriker og hyler i nesten over 1time.. Ganske slitsomt i grunn.. Vil liksom ikke legge til uvanen med å bli bært og hepset på til han sovner. Men når han først sovner, sover han godt i 8timer i strekk.. Jaja, skal vel egentlig ikke klage siden han sover lenge! Flere som opplever dette? Og hva gjør dere for å få barnet til å sovne?
C.L.H85 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Prøvd å legge han tidligere? Kan hende det er så enkelt som det;))
Tired mama Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Sliter akkurat med det samme her. Snart 6 uker gammel. Ekstremt urolig på kvelden. Tar siste dupp på trilletur i 18-19 tiden men bare en kort stund og ofte meg mye skriking selv om han er veldig trøtt. Når han da våkner blir han veldig fort veldig krakilsk! Kaver ved puppen og skriker. Tydelig overtrøtt. Vanskelig å roe ned. I kveld måtte han bysses. Andre kvelder har vi klart å få han til å sovne selv i vugga si. Tror vi skal prøve å legge han tidligere for å se hvordan det går.
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 22. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2011 Okei. Jeg prøvde å legge lillemann 20.30 igår, og det gikk kjempe bra! Men så ble kl. 21.00 og da startet skrikingen.. Får vel prøve å legge han rundt 19-20 tiden =) Takk for svar!
jippijegharfødt Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Sønnen min var sånn en periode rundt 6 ukers alder at han plutselig ble helt utrøstelig på kvelden og kunne holde på inntil 1,5 time. Vugget og trøstet så godt jeg kunne selvfølgelig. Vet ikke om det var fordi han var sulten og overtrøtt og kom inn i en ond sirkel, men perioden varte heldigvis ikke så lenge. Tror det er ganske vanlig med en uro-periode når de er så små.
1frafør_1påvei Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Vår lille på 2 mnd er også veldig urolig på kveldene. Begynner i 19 tiden. På ammehjelpen sine sider står det et innlegg om urolige barn på kvelden, det er visst ganske vanlig. Behøver ikke være søvn/mat, men kan også være nærhet og kos. Har begynt å bære og bysse litt på han i denne tiden og det virker som det hjelper, det blir han trøtt av og sovner gjerne 1 times tid etter en stund. Så våkner han til igjen og får mer mat og litt kos, så sovner han for kvelden rundt 22. Håper du finner ut hva som hjelper for ditt barn slitsomt når de er så urolige og kaver seg opp..
petrine71 Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 For meg var det det jeg spiste som var nøkkelen: http://gladerebarn.blogg.no/1314610192_nr_baby_grter_uten_at.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå