Gå til innhold

Dere som har menn som rydder og er flinke på det...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen tips?

Min samboer er fæl til å slenge ting fra seg, skal ALLTID ta det senere..men ender opp med å ta det...

Nytter liksom ikke å mase og kjefte mer, det hjelper der og da..men er glemt innen 1 uke max!

Veldig irriterende...

Trøsten for være at han er veldig flink med barna og praktisk anlagt...

Sukk alikevel...hilsen husmoren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommenterer det hver gang han gjør noe som jeg er fornøyd med (nesten akkurat som med barna;) Takk for at du ryddet kjøkkenet, så fint gangen ble.. osv. Det er kanskje en selvfølge at han gjør sin del, men jeg liker å vise at jeg ser det. Han har begynt å si det samme til meg, og det er faktisk veldig hyggelig å få en liten oppmerksomhet på selvsagte ting som oppvasken...

 

Ellers så har vi hatt en prat om hvordan vi ønsker å ha det hjemme, og hvordan vi skal klare å oppnå det. Da ble vi mer bevisste på egen innsats, og så er vi enige om at ungene skal lære å rydde etter seg, og da må vi gjøre det samme begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...ja det var kanskje lurt....er ikke flink på si postive ting..blir mer den sure tonen om du skjønner....

Men jeg ser på det som en selvfølge jeg..akkurat slik vi deler på alt med barna.

Men jeg er ordensmenneske da, og liker å ha alt på G..kan ikke forvente det..men forventer at han skal rydde mer enn det han gjør..!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, men ingen liker å bli kjeftet på, så det funker liksom bare ikke.. Har prøvd før, og det vi gjør nå funker mye bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det vet jeg, men jeg skjønner ikke hvordan noen bare kan rote..og tro at rotet forsvinner av seg selv...jeg liker ikke å det rotete...

Men takk for tips.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en liten perfeksjonist selv også, så jeg skjønner helt hva du mener. Jeg var ganske lei av illeluktende skitne sokker under stuebordet, tallerkner og glass og kopper på benken ved siden av oppvaskmaskinen, skittentøy i en haug på rommet osv.. Men det har blitt mye bedre!! Så det er håp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...